קבוצת הנדסאי בניין מורשים

תוכן העניינים

לפרטים נוספים וייעוץ ראשוני ללא עלות:

או חייגו עכשיו:

engcheck-logo

בדק בית, פיקוח בנייה וניהול פרויקטים זו המומחיות של ENG'CHECK. כבר 10 שנים שאנו נמצאים בשוק ומבצעים את עבודתנו נאמנה עבור הציבור הרחב בישראל, באהבה גדולה ובשמחה עצומה.

בדק בית בפתח תקווה

בדק בית בפתח תקווה

לפני שמבצעים בדק בית בפתח תקווה, בואו נגלה קצת יותר על העיר. פֶּתַח־תִּקְוָה, המכונה "אֵם הַמּוֹשָׁבוֹת", היא עיר במחוז המרכז בישראל והעיר החמישית באוכלוסייתה בישראל.

בדק בית - מחיר הבדיקה

בדק בית – מחיר הבדיקה

בדק בית מקצועי – מחיר הבדיקה לפי סוגי המבנים. לפני שניגשים לשאלה החשובה; "כמה עולה בדק בית?" בואו נגלה מעט יותר על הבדיקה עצמה ומה

ניהול פרויקטים מקצועי עם אחריות

ניהול פרויקטים

ניהול וליווי פרויקטים של בנייה ושיפוצים הינם חלק עיקרי מהעבודה השוטפת בחברת ENG'CHECK פעמים רבות פונים אלינו יזמים פרטים ועסקיים אשר מבקשים לגלות יותר אודות

בדק בית בנתניה

בדק בית בנתניה

רגע לפני שמבצעים בדק בית בנתניה, בואו נדבר קצת על העיר. נְתַנְיָה היא עיר במחוז המרכז, בשרון, השביעית באוכלוסייתה בערי מדינת ישראל. נוסדה על ידי קבוצת בני בנימין בשנת 1929 כיישוב לבני המושבות ופועלי הפרדס, והוכרזה

ביקורת מבנים - חברה לבדק בית וביקורת מבנים באחריות מפקח ליקויי בנייה

ביקורת מבנים

ביקורת מבנים היא השלב המסכם של הפרויקט. במדינת ישראל כיום, מתברר כי ב-95% לפחות מכלל הפרויקטים המתבצעים – קיימים ליקויי בנייה. העובדה הנ"ל מחייבת אותנו

בדק בית בראש העין

בדק בית בראש העין

לפני שמבצעים בדק בית בראש העין, חשוב לדבר קצת על העיר המיוחדת הזו. רֹאשׁ הָעַיִן היא עיר במחוז המרכז בישראל. העיר שוכנת במרזבה המזרחית של

בדק בית מקצועי

בדק בית מקצועי בכל רחבי הארץ

חברתנו מבצעת בדק בית מקצועי בכל רחבי הארץ באופן שוטף. לאורך השנים, חברתנו בדקה מאות נכסים ומבנים כמעט בכל אזור במדינה. אנו מעניקים שירות רחב

חוות דעת הנדסית בדק בית של ENG'CHECK

חוות דעת הנדסית בדק בית של ENG'CHECK מוגשת ללקוח בצורה מקצועית ביותר. בחוות הדעת אנו מציינים את כל הממצאים שהתגלו במהלך בדק הבית. בנוסף לתיאור

ENG'CHECK Team
ENG'CHECK Team

הנדסאי בניין מומחים לניהול פרויקטים וביקורת מבנים

עלות בניית בית פרטי 2022 די השתנתה משנת 2021 בעקבות כמה גורמים משפיעים (המלחמה באוקראינה, עליית הריביות בישראל, עלייה במחיר חומרי הגלם מעל העולם וכד'). פחות נרחיב על מדוע המחירים עלו. אלא יותר ננסה להבין ממה מורכבת עלות בניית בית פרטי בישראל שנת 2022. כל זאת כדי שאתם תוכלו להפוך את עצמכם יעילים יותר כלכלית בבניית הבית הפרטי שלכם.

ראשית, חשוב להדגיש כי עלות בנייה למטר רבוע משתנה באופן משמעותי מבית לבית בעיקר בזכות העובדה שלכל בעלי בית יש את הרצונות ואת הדברים החשובים משלהם. כלומר, הקפדה על איכות חומרי גלם מאוד יקרים כגון ריצוף, תריסים או אפילו סוג הזכוכית בחדר המקלחת – יכולים להקפיץ במאות עד אלפי שקלים לכל מטר רבוע!

לקבלת ייעוץ שירות:

או חייגו עכשיו:

לכן, בכתבה הבאה ננסה לדבר על הממוצע ומדי פעם ניגע בכל מיני דוגמאות מבתים שהם מעבר לממוצע או מתחת לממוצע.

עלות ממוצעת של מטר רבוע בבניית בית פרטי הינה 7,000 ש"ח (נכון לשנת 2022)

כאשר כן אנו לא מחשיבים את עלות הקרקע, את כל אגרות המשנה, עלות תכנון ועוד עלויות משנה שמשפיעות על המחיר הסופי.

במקרה של העלות הנ"ל אנחנו מחשבים את סך כל בעלי המקצוע שגרמו למבנה לעלות על יסודו ובהנחה ומדובר על 150 מ"ר בנוי.

אם אנחנו מדברים בצורה יותר רחבה, כולל גינה יחסית מטופחת, שער חשמלי לחניה הפרטית, דלתות פנים מעץ מלא בכל החדרים, תריסי אלומיניום באיכות גבוהה ועוד אלמנטים שמייקרים את עלות הגמר – עלות בניית בית פרטי שכזה תקפוץ ל-11,000 ש"ח לפחות עבור כל מטר רבוע. (כמעט פי 2!)

לקבלת ייעוץ שירות:

או חייגו עכשיו:

עלות בניית בית פרטי ברמות הגבוהות מזנקות ל-25,000 ש"ח ויותר

עלות בניית בית פרטי 2022 מזנקת במיוחד כאשר מדובר בבתי יוקרה הכוללים עיצוב אדריכלי מאתגר ושימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר. העובדה שכאן הירידה לפרטים היא הרבה יותר מדוקדקת, מייקרת באופן יוצא דופן את המחיר.

במטבחי יוקרה למשל ישנם סוגי שיש מיוחדים שעלותם בלבד יכולה להגיע ל10,000 ש"ח למטר! כלומר, רק השיש במטבח כזה יעלה לנו בסביבות 50,000 ש"ח לפחות!

אנחנו בכוונת תחילה מביאים כאן דוגמאות יחסית מרחיקות לכת כדי להסביר לכם את העבודה הפשוטה שכל חומר גלם בכל פינה בבית יכול להשפיע באופן משמעותי על המחיר הסופי למטר רבוע.

החישוב הראשוני צריך להתבצע לראשונה מול בעל המקצוע שיקבל את האחריות על ניהול הפרויקט

כאשר ניגשים לתקצב עלות בניית בית פרטי בישראל 2022 צריכים לעשות זאת בחשיבה יסודית מול בעל המקצוע. זה שהולך לנהל עבורנו את פרויקט הבנייה החשוב ביותר בחיינו.

הנושאים העיקריים עליהם צריכים לדבר במהלך הפגישה ולהחליט עליהם הם:

  • תעוזה אדריכלית – להבין עד כמה אנחנו הולכים לעוף בדמיון או ללכת דווקא על מבנה כמה שיותר סטנדרטי שיאפשר לביצוע בפועל להיות כמה שיותר פשוט. שזה בעצם הופך את הביצוע לפחות יקר בפועל.
  • ריצוף – האם אנחנו מדברים על ריצוף אחיד לכל חדרי הבית? האם אנחנו רוצים בכלל להניח פרקט בחדרי השינה וחדרי האמבט? 40X40 או בכלל 120X120? האם השימוש הולך להיות בשיש סטנדרטי או שבא לנו להתפנק על שיש ייחודי בסגנון אירופאי? וגם חשוב לדבר על ריצוף מונע החלקה בגינת הבית לטובת ימי החורף.
  • מסגרות ואלומיניום – צריכים לדבר עם כל חלונות הבית, על המסילות, על סוג הזכוכית הכפולה, מבודדת הרעשים.. לכל אלמנט יש מחיר ואתם לא רוצים למצוא את עצמכם מוסיפים עשרות אלפי שקלים אחרי שכבר יצאתם לדרך – חשוב להניח על השולחן את כל האופציות ולגבש את הצעת המחיר באופן המדויק ביותר.
  • עבודות נגרות – גם כאן כאשר ניגשים למטבח ולארונות חדר האמבט חשוב להציף את סוג העץ, את הצבע שלו, את מספר המדפים שנרצה בארונות המטבח ואפילו את סוג הידיות! הירידה הנכונה הזו לפרטים היא זו שתנצח עבורנו ותשיג את עלות בניית בית פרטי הטובה ביותר!
  • גינת הבית – הרבה אנשים נוטים לזלזל בשלב הצעת המחיר בגינת הבית שלהם. הם לא יודעים שרק בגינת הבית יש עלות בסיסית של 2,000-2,500 ש"ח למ"ר 1 בלבד! אז לפני שאנחנו מתקדמים הלאה, בואו נדבר על עלויות חפירה, על שפיכת חומרי דשן, הזנת דשאים, נטיעת עצים, ואולי אפילו על חפירה של בריכה פרטית נחמדה שעלולה לעלות לנו ביוקר. לכל תכנון הנדסי ולכל בעל מקצוע יש מחיר לא זול שעלול להשפיע על עלות בניית בית פרטי ואנחנו חייבים להציף זאת במהלך התכנון הראשוני.

אם אתם רחוקים כרגע מלחשוב על עלות בניית הבית שלכם, כנראה שאתם בשלב די מוקדם

אז לפני שאתם קופצים להתחיל את אחד הפרויקטים הכי חשובים בחייכם כנראה, קחו לעצמכם רגע או שניים. התארגנו על מה שצריך, תתאמו פגישה מול הנדסאי בניין מוסמך שמתמקצע בדיוק בנושאים הללו ותעשו לעצמכם סדר ראשוני.

אחרי שהגעתם למסקנות והבנתם את התמונה המלאה, התחילו לתכנן פעם ראשונה את בית החלומות המשפחתי שלכם, והכי חשוב – בהתאם לסטנדרטים ולתקציב האישי שלכם!

או כמו ששלמה המלך ע"ה אמר: "טוב פת חרבה ושלוה בה מבית מלא זבחי ריב". אל לנו לקפוץ למקומות אליהם לא נוכל להגיע רק כדי שסוג השיש יהיה יוקרתי יותר או החלונות יהיו מרהיבים יותר. בסופו של דבר, אתם תרצו להכנס לביתכם החדש עליו עבדתם כל כך קשה כל חייכם כאשר אתם עומדים בכל ההתחייבויות שלכם, מבלי להגיע למצב שאתם נתקעים עם פרויקט שאתם כבר לא יודעים איך לצאת ממנו…

ועצה אחרונה – תמיד תוסיפו כ-10% הון סיכון. תקציב שישב בצד למקרה ומשהו ישתבש במהלך הדרך. נכון שמדובר על סכום לא קטן, אבל תמיד טוב לקחת אותו בחשבון כדי לא להיפגע במהלך הדרך ולהכנס למקומות מהם לא תדעו איך לצאת…

אם אתם מוכנים לצאת לדרך ולתכנן את הבית הפרטי שלכם, אנו מזמינים אתכם להתייעץ איתנו בשמחה, השאירו פרטים כדי שהנדסאי בניין מוסמך, מקצועי ומלא בניסיון מהשטח יחזור אליכם בהקדם האפשרי!

לקבלת ייעוץ שירות:

או חייגו עכשיו:

לפרטים נוספים וייעוץ ראשוני ללא עלות:

תעודות ההסמכה שלנו: