קבוצת הנדסאי בניין מורשים

חברת בדק בית: המדריך המלא לבחירת חברת בדק בית נכונה עבורכם

תוכן העניינים

לפרטים נוספים וייעוץ ראשוני ללא עלות:

או חייגו עכשיו:

engcheck-logo

בדק בית, פיקוח בנייה וניהול פרויקטים זו המומחיות של ENG'CHECK. כבר 10 שנים שאנו נמצאים בשוק ומבצעים את עבודתנו נאמנה עבור הציבור הרחב בישראל, באהבה גדולה ובשמחה עצומה.

בדק בית מקצועי ברחובות

בדק בית ברחובות

לפני שמבצעים בדק בית ברחובות, בואו ונגלה כמה יתרונות משמעותיים. רְחוֹבוֹת היא עיר במחוז המרכז בישראל. היא נוסדה כמושבה במישור החוף הדרומי בי"ד באדר תר"ן,

בדק בית בתל אביב

בדק בית בתל אביב

לפני שמבצעים בדק בית בתל אביב, בואו נגלה קצת יותר על העיר. תל אביב-יפו (בערבית: تل أَبيب-يافا), המוכרת לרוב כתל אביב, היא עיר במחוז תל

בדק בית בראש העין

בדק בית בראש העין

לפני שמבצעים בדק בית בראש העין, חשוב לדבר קצת על העיר המיוחדת הזו. רֹאשׁ הָעַיִן היא עיר במחוז המרכז בישראל. העיר שוכנת במרזבה המזרחית של

בדק בית המלצות: בדיקת כוכבים עם זכוכית מגדלת

בדק בית המלצות

בדק בית עם המלצות חמות מהשטח הוא מאוד חשוב בעיקר למי שמבצע פעם ראשונה בחייו את הבדיקה המשמעותית. אם מדובר על עסקת הנדל"ן הראשונה בחייכם

בדק בית - מחיר הבדיקה

בדק בית – מחיר הבדיקה

בדק בית מקצועי – מחיר הבדיקה לפי סוגי המבנים. לפני שניגשים לשאלה החשובה; "כמה עולה בדק בית?" בואו נגלה מעט יותר על הבדיקה עצמה ומה

בדק בית מקצועי

בדק בית מקצועי בכל רחבי הארץ

חברתנו מבצעת בדק בית מקצועי בכל רחבי הארץ באופן שוטף. לאורך השנים, חברתנו בדקה מאות נכסים ומבנים כמעט בכל אזור במדינה. אנו מעניקים שירות רחב

בדק-בית eng-check

בדק בית מקצועי

בדק בית: בדיקת דירה חדשה/יד שנייה. בדק בית לפני רכישה, בית חדש מקבלן או דירה יד שנייה, כולן מתבצעות לפני רכישה והעברת בעלות בטאבו של

בדיקת בית משותף (רכוש משותף)

בדק בית משותף (רכוש משותף)

בדק בית משותף עפ"י חוק המקרקעין: לכל בית משותף יש דבר הנקרא רכוש משותף בחלק זה נכללים כל חלקי "הבית המשותף" (בניין), למעט הדירות עצמן.כולל

ENG'CHECK Team
ENG'CHECK Team

הנדסאי בניין מומחים לניהול פרויקטים וביקורת מבנים

חברת בדק בית יכולה להיות איכותית ומלאה בניסיון, ולעומת זאת יכולות להיות חברות שאינן בעלות ניסיון או יכולת ביצוע ראויה בשטח. הפעם אנחנו הולכים לדבר על המדריך המלא לבחירה נכונה של חברת בדק בית שתעשה עבורכם את בדיקת הדירה לפני קנייה על הצד הטוב ביותר.

נחלק את המדריך ל-5 שלבים עיקריים ונפרט על כל אחד מהם כדי שנוכל להגיע למסקנות הנכונות בעת הבחירה של חברת בדק בית.

לקבלת ייעוץ שירות:

או חייגו עכשיו:

חברות בדק בית עם פנים דיגיטליות

אנחנו מאמינים כי בעידן הדיגיטלי של היום, זה ממש בסיסי שיהיה לכל עסק פנים בדיגיטל. הלא אנחנו מדברים על מען חלון ראווה שמציג את המוצרים או השירותים שהחברה מספקת.

שם ניתן לקבל הסבר מפורט אודות השירותים, המחירים של השירותים אותן החברה מציעה וכמובן להתרשם על הניסיון שהצטבר ולקבל המלצות מקהל הלקוחות.

בפרקטיקה: כדאי לבצע סקר ראשוני בגוגל, לקבל השראה על החברות המובילות ולרשום לעצמנו בצד כל חברת בדק בית שעשתה עלינו רושם טוב. כדי שאח"כ בשלב מאוחר יותר נוכל ליצור קשר רק עם מי שנראה רלוונטי עבורנו ולא סתם לחייג לכל מודעה שקופצת לנו מול העיניים.

חברת בדק בית עם המלצות

עלינו לבחון היטב את ההמלצות ולקרוא באמת בהרחבה את מה שהלקוחות כותבים על חברת בדק הבית אותה אנו בוחנים כעת. מדובר על שלב קריטי ביותר שיכול להוות אבן דרך חשובה בתהליך הבחירה שלנו. כיוון שאם אנחנו לא נמצא את עצמנו בתוך הלקוחות הממליצים הללו – אנחנו כנראה לא נדבר עם החברה המתאימה בשבילנו.

לקבלת ייעוץ שירות:

או חייגו עכשיו:

נסו לחשוב אילו אתם הייתם מרוצים מהחברה שאותה אתם בוחנים כעת, האם אלו הדברים שהייתם כותבים? למשל, הרבה אנשים כתבו שיש לחברה הזו שירות מצוין וסבלני. ולכם ספציפית, מאוד חשוב שיהיה שירות ברמה גבוהה והרבה סבלנות לכל השאלות שיש לכם לשאול.

הרבה בזכות העובדה שאתם לא מתמחים כ"כ בנושאים כאלה. ולכן זו התאמה מצוינת לחברת בדק בית שיכולה לעשות עבורכם את בדיקת הדירה לפני הקניה. וכן הלאה לשאר גורמים משפיעים כמו: איכות הבדיקה, מחיר הבדיקה וכן הלאה על זו הדרך.

בפרקטיקה: נסו לפנות בצורה מכובדת ונעימה לאחד או שניים מהלקוחות של החברה הזו. הרי היום, כל חברה כמעט מפרסמת את השמות של הלקוחות הממליצים ולעיתים אף מפרסמת תמונה של הלקוחות. נסו לפנות בצורה נוחה שלא תטריד אף אחד חלילה ולקבל אינפורמציה חשובה אודות חברת בדק הבית. הדבר יכול לעזור לכם מאוד לקבל בחירה נכונה ולאמת את ההמלצות שראיתם באתר.

חברות בדק בית עם הרבה ניסיון מוכח

חשוב לדבר על המספרים, כמה לקוחות ממליצים על החברה הזו? כמה פעמים החברה הזו כבר ביצעה בדק בית של דירה יד שנייה? של דירה חדשה מקבלן?

חברת בדק בית שתעשה עבורנו עבודה טובה צריכה להיות אחת כזו שביצעה בעבר הרבה מאוד בדיקות. יש להם ניסיון ויעילות בשטח כי הם כבר חוו כל כך הרבה סוגים שונים של אנשים. דירות שונות ומגוונות. עבדו מול קבלנים, מכירים את השטח מקרוב.

בפרקטיקה: תשאלו את השאלות בלי להתבייש, תפנו לחברה והכינו שאלות מראש. זכרו – כשאתם בוחנים חברת בדק בית, אתם למעשה בודקים חברה שתעשה עבורכם עבודה מאוד קריטית וחשובה. זו הבדיקה המכריעה שתהיה לכם כנראה אי פעם בחיים עם הדירה הזו שאליה אתם הולכים להיכנס. לא כל יום אדם קם בבוקר ורוכש דירה במיליוני שקלים (במיוחד היום עם יוקר המחיה ומחירי הדירות שלא מפסיקים לטפס).

אופי בדק הבית עלול להשתנות מחברה לחברה

מעבר לעובדה שצריכים לשאול על הניסיון, צריכים גם לשים לב ולבדוק מהו אופי הבדיקה של אותה חברה שהולכת לבצע עבורכם את בדק הבית? בשיחת טלפון קצרה תוכלו לקבל את התשובה לשאלה הזו, לקבל פירוט קצר אודות התהליך, איך הוא מתבצע וכמה זמן הוא אורך.

כמו כן, חשוב להבין ולעשות את ההבדל בין בדק בית לדירה חדשה מקבלן לבין דירה יד שנייה. בכל אחד מהאופציות, מה שרלוונטי לגביכם, רצוי לבצע בדיקה מול החברה איך חברת בדק הבית הזו תבצע את הבדיקה על הצד הטוב ביותר עבורכם ועבור הצרכים שלכם.

בפרקטיקה: קראו באופן כללי על התהליך שמבצעות חברות בדק בית. ושאלו את עצמכם מה זה בדק בית מקצועי? אחרי שתקראו ותבינו יותר אודות התהליך, תוכלו באמת להבין איזה ערך יש לחברת בדק הבית מולה אתם בודקים אופציה לבצע בדיקה לנכס האישי שלכם.

חשוב מאוד – בדקו את הסמכות של חברת בדק הבית

חשוב ביותר לבדוק תעודות הסמכה של החברה מולה אתם עובדים! לצערנו, לא חסרים כיום אנשים המבצעים כל מיני עבודות בשוק הפרטי והם לאוו דווקא מוסמכים לעסוק בכך מטעם הרשויות הרלוונטיות של מדינת ישראל.

כמו כן, אינכם רוצים ליפול לידי בדיקה כושלת שלבסוף לא תועיל לכם במידת הצורך במידה ותהיו צריכים לגשת ולתבוע את תיקון הליקויים שהתגלו בבדיקה. הרי ידוע שישנם מקרים בהם חברת בדק הבית יכולה גם להגיע עם הלקוח למעמד התביעה ולהציג את הליקויים שנמצאו בנכס.

בפרקטיקה: פשוט בקשו לראות תעודה, ישנם חברות בדק הבית המציגות את התעודות שלהם באתר האינטרנט לכל מאן דבעי, וזו הדרך המצוינת ביותר לדעת שמדובר על חברה אמינה. מעבר לכך, אם רוצים להגדיל ראש, ניתן לפנות למאגרי המידע הממשלתיים ולבדוק במשרד התמ"ת למשל על הנדסאי בניין או מפקח בכיר למניעת ליקוי בניה ותשתיות.

מה עלות בדיקה של חברת בדק בית מקצועית עם אחריות מלאה?

נושא אחרון ומאוד חשוב בו ניגע הוא נושא המחיר כמובן. אתם לא יכולים לשלם מחיר אסטרונומי עבור בדיקה שאורכת לכל היותר 90-120 דקות (עבור דירה סטנדרטית בבניין בממוצע). אלא אם כן אתם רוכשים בית פרטי בעל 2-3 קומות ועם חצר ענקית, שם הבדיקה הופכת להיות מורכבת ויקרה יותר.

לכל בדק בית יש מחיר ממוצע בשוק, ויש מחירון שנקרא מחירון דקל שבו גם אתם כאנשים פרטיים שנחשבים מזמיני עבודה מחברת בדק הבית. רשאים לבדוק כמובן ולברר אודות המחירים המקובלים בשוק עפ"י המחירון המוכר לקבלנים ולבעלי המקצוע המגוונים בענף הבנייה.

בפרקטיקה: היכנסו למחירון דקל המופיע בקישור של הפסקה האחרונה, בדקו בעצמכם את המחירים. והשוו אותם למחירים אותם מציגה חברת בדק הבית מולה אתם מתנהלים כעת. בדק בית – מחיר הבדיקה הוא משמעותי מאוד להחלטה אך חשוב לשים לב היטב מהם השירותים ואיכות דו"ח הבדיקה שיוצאת מאותה חברה ולשים לב למשוואה הידועה של עלות מול תועלת.

מעוניינים לבחון עבודה מול החברה שלנו? בשמחה!

לחברתנו ניסיון עשיר של מאות בדיקות מבנים בשנים האחרונות ומאות לקוחות מרוצים שחסכו (בעלות כוללת) עשרות מיליוני שקלים ועוגמת נפש שאין לה אח ורע. מדובר על בדיקה חשובה שחייבים לשים עליה את הדגש.

אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בטלפון או להשאיר פרטים בטופס המופיע מטה ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי:

לקבלת ייעוץ שירות:

או חייגו עכשיו:

לפרטים נוספים וייעוץ ראשוני ללא עלות:

תעודות ההסמכה שלנו: