קבוצת הנדסאי בניין מורשים

בדק בית: מה בודקים בתהליך בדק בית?

תוכן העניינים

לפרטים נוספים וייעוץ ראשוני ללא עלות:

או חייגו עכשיו:

engcheck-logo

בדק בית, פיקוח בנייה וניהול פרויקטים זו המומחיות של ENG'CHECK. כבר 10 שנים שאנו נמצאים בשוק ומבצעים את עבודתנו נאמנה עבור הציבור הרחב בישראל, באהבה גדולה ובשמחה עצומה.

בדק בית מקצועי

בדק בית מקצועי בכל רחבי הארץ

חברתנו מבצעת בדק בית מקצועי בכל רחבי הארץ באופן שוטף. לאורך השנים, חברתנו בדקה מאות נכסים ומבנים כמעט בכל אזור במדינה. אנו מעניקים שירות רחב

בדק בית - מחיר הבדיקה

בדק בית – מחיר הבדיקה

בדק בית מקצועי – מחיר הבדיקה לפי סוגי המבנים. לפני שניגשים לשאלה החשובה; "כמה עולה בדק בית?" בואו נגלה מעט יותר על הבדיקה עצמה ומה

בדק בית בנהריה

בדק בית בנהריה

לפני שמבצעים בדק בית בנהריה, בואו ונקרא עליה כמה דברים חשובים. נַהֲרִיָּה היא עיר בגליל המערבי שבמחוז הצפון בישראל והעיר הצפונית ביותר במישור החוף. היא

ENG'CHECK – בדק בית

המומחים שלכם בענף הבנייה ביקורת. פיקוח. ניהול. פיקוח בנייה זה ENG'CHECK מפקחים בטכנולוגיות החדשניות ביותר המומחיות שלנו בפיקוח חוות דעת הנדסית מסמך דיגיטלי מפורט ומקצועי

בדק בית בפתח תקווה

בדק בית בפתח תקווה

לפני שמבצעים בדק בית בפתח תקווה, בואו נגלה קצת יותר על העיר. פֶּתַח־תִּקְוָה, המכונה "אֵם הַמּוֹשָׁבוֹת", היא עיר במחוז המרכז בישראל והעיר החמישית באוכלוסייתה בישראל.

בדיקת מבנים בעיר יבנה

בדיקת מבנים בעיר יבנה

לפני שמבצעים בדיקת מבנים בעיר יבנה, בואו נדבר עליה מעט. עיר במחוז המרכז בישראל השוכנת במישור החוף הדרומי. בתל יבנה ובסביבתו נמצאו ממצאים המתוארכים לתחילת

בדק בית המלצות: בדיקת כוכבים עם זכוכית מגדלת

בדק בית המלצות

בדק בית עם המלצות חמות מהשטח הוא מאוד חשוב בעיקר למי שמבצע פעם ראשונה בחייו את הבדיקה המשמעותית. אם מדובר על עסקת הנדל"ן הראשונה בחייכם

בדק בית בחצור הגלילית

בדק בית בחצור הגלילית

מתכננים לבצע בדק בית בחצור הגלילית? בואו ונדבר עליה מעט לפני. חָצוֹר הַגְּלִילִית היא מועצה מקומית במחוז הצפון בישראל. היא הוכרזה כמועצה מקומית בשנת 1956.

ENG'CHECK Team
ENG'CHECK Team

הנדסאי בניין מומחים לניהול פרויקטים וביקורת מבנים

בדק בית: מה בודקים בתהליך בדק בית מקצועי ומהו סדר הפעולות הנדרש לביצוע בדיקה מקיפה? בכתבה הבאה נפרט עבורכם את התשובה המלאה לשאלה החשובה. אם גם אתם מתלבטים לגבי ביצוע בדק בית בדירה אותה אתם מעוניינים לרכוש, הכתבה הבאה בדיוק בשבילכם.

בתהליך בדק בית יש הבדל בין מה בודקים בדירה חדשה מקבלן לבין דירה יד שנייה

נעשה הקדמה קטנה בנושא בדק בית, מה בודקים בתהליך כי תחילה חשוב להבין האם מדובר בדירה חדשה מקבלן או בכלל מדובר על דירה יד שנייה בבניין יחסית ישן? זו שאלה מאוד משמעותית. כל זאת בעיקר בזכות העובדה שבמידה ונמצאו ליקויי בנייה בדירה החדשה מהקבלן – ישנה האפשרות לגשת ולבצע את התיקונים עוד לפני מסירת הדירה (במידה ומבצעים תהליך מסודר הניתן בחברתנו למשל).

לקבלת ייעוץ שירות:

או חייגו עכשיו:

בדירה יד שנייה, התיקונים הנדרשים ככל הנראה יהיו גבוהים יותר אך כאן המשמעות תבוא לידי ביטוי במו"מ מול מוכרי הדירה, בהתאם למספר הליקויים וחומרתם אשר ימצאו בתהליך בדק הבית שיבוצע בדירה.

מה בודקים בתהליך בדק בית של דירה חדשה מקבלן?

חניון ומחסנים

בדירה חדשה מקבלן אנו ניגשים לבדוק את כל ה"מוצמד בטאבו" כיוון שזה רכוש ישיר של הדירה אותה אתם הולכים לרכוש. אנו מכירים באופן אישי אנשים שרכשו דירות בשווי 2.5+ מיליון ש"ח כאשר לא טרחו בכלל לבדוק את החניה שקיבלו, שלא נדבר על המחסן שהוא כ"כ חשוב למשפחה עם ילדים.

ולאחר מכן כאשר כבר היה מאוחר מדי נכנסו לדירה וגילו ליקויים חמורים הן במחסן והן במיקום החניה. כמובן שניתן עדיין לפנות לקבלן בבקשה לטיפול בבעיות כי יש אחריות לרוב עד 7 שנים עבור דירות חדשות מקבלן. אבל, התהליך הרבה יותר מורכב אחרי שנכנסים לגור בדירה מאשר לפני ועם ביצוע בדק בית מקצועי.

מרפסות שמש ומבואת תליית הכביסה

גם מרפסות השמש עוברות תהליך בדיקה איכותי. למשל במרפסת השמש עלולים להתגלות ליקויים בזווית הריצוף של מרפסת השמש. שיכול ליצור בעיית ניקוז קשה בימי החורף. זוהי רק דוגמא קטנה לעשרות בעיות שמתגלות.

לקבלת ייעוץ שירות:

או חייגו עכשיו:

בדק בית, מה בודקים במבואת תליית הכביסה שלכם? גם זה אזור חשוב שחייבים להתייחס אליו ולהבין האם בוצעו כל הדגשים הרצויים על פי תקני הבנייה הרלוונטיים. שלא יהיו חדירות מיותרות של יונים או מזיקים למבואת תליית הכביסה שלכם, מה שעלול להוביל לכניסה של גורמים בלתי רצויים לשטח הפרטי של הדירה.

מתייחסים גם לסביבת הנכס

כמו כן, חשוב להדגיש כי למשל כאשר אנו מוזמנים לבדיקה של דירה חדשה ליד הים. אנו מסתכלים על גורמים משפיעים נוספים שקשורים לבלאי מהיר יותר בעקבות הלחות. כמו שקורה בשכונות החדשות על הים במישור החוף. למשל לא פעם ביצענו בדק בית בנהריה וההתייחסות לגורמים המשפיעים על מבנה הדירה, על המעקה במרפסת השמש, על מסגרות האלומיניום של החלונות ועוד. הם שונים לחלוטין מאשר דירה באזור מרכזי יותר שאינו קרוב לים.

בדק בית מקצועי, מה עוד בודקים? כמובן, את שטח הדירה על כל חדריו

במהלך בדק הבית אנו כמובן מתייחסים לכל פינה בדירה שלכם עפ"י נקודות מנחות שעיקרן:

בדיקת מישוריות טיח אופקית ואנכית, סדקים בטיח, ריצופים וחיפויים, בדיקה של תקינות ביצוע כל עבודות החשמל בדירה החדשה אל מול תכניות התכנון המקוריות.

מה עוד בודקים בתהליך בדק בית?

מסגרות אלומיניום, כל עבודות הנגרות שנעשו בדירה כולל דלתות פנים. ניגשים גם לבדיקות רטיבות באמצעות מכשירים טכנולוגיים מתקדמים בכל חדרי הדירה הרלוונטיים: חדרי מטבח, חדרי מקלחת וכמובן גם חדרי שירותים. עוברים על כל צנרת הבית בבדיקה מקיפה למניעת תקלות עתידיות של רטיבויות, סדקים וקילופי טיח.

בדק בית בדירה ישנה: מה בודקים בדירה יד שנייה?

בתהליך בדק בית של דירה יד שנייה מסתכלים יותר על תשתיות הדירה ועל גיל הבניין למשל. כאשר ניגשים לבצע בדק בית בבניין ישן בן 40-50 שנה, הדברים נראים קצת אחרת. כאן אנחנו לא הולכים לבדוק אם הקבלן עמד בדרישות שלו או ביצע את זוויות הריצוף לפני התכניות.

דירה יד שנייה בדק בית: מה בודקים כאשר כל המבנה של הדירה מיושן והרבה דברים יכולים להסתתר מאחורי הקירות והרצפות?

כאן הטכנולוגיה יותר נכנסת לתמונה וכמובן העין המקצועית. הרבה אנשים שמזמינים אותנו לבדק בית בדירות ישנות, יותר חוששים ממצב המבנה, מנזילות שעלולות להסתבך, נזילה מהתקרה בגלל צנרת ישנה של השכן. ועוד סיכונים בסגנון הזה.

לכן, מה שאנו בודקים בבדק בית של דירה יד שנייה הוא עמוק וכולל בתוכו מעבר על כל קירות ותקרות הבית. אם צריך בודקים גם את מעטפת הבניין, לראות האם ישנם סיכונים לנזילות, חיפויים ישנים שעלולים להתרסק ועוד סיכונים הקיימים בבניינים ישנים.

במידה ותרצו להרחיב איתנו יותר בשיחת הטלפון ולהתייעץ בצורה מקצועית, אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים ואנו ניצור איתכם קשר בהקדם.

לקבלת ייעוץ שירות:

או חייגו עכשיו:

לפרטים נוספים וייעוץ ראשוני ללא עלות:

תעודות ההסמכה שלנו: