קבוצת הנדסאי בניין מורשים

תוכן העניינים

לפרטים נוספים וייעוץ ראשוני ללא עלות:

או חייגו עכשיו:

engcheck-logo

בדק בית, פיקוח בנייה וניהול פרויקטים זו המומחיות של ENG'CHECK. כבר 10 שנים שאנו נמצאים בשוק ומבצעים את עבודתנו נאמנה עבור הציבור הרחב בישראל, באהבה גדולה ובשמחה עצומה.

בדק בית בנתניה

בדק בית בנתניה

רגע לפני שמבצעים בדק בית בנתניה, בואו נדבר קצת על העיר. נְתַנְיָה היא עיר במחוז המרכז, בשרון, השביעית באוכלוסייתה בערי מדינת ישראל. נוסדה על ידי קבוצת בני בנימין בשנת 1929 כיישוב לבני המושבות ופועלי הפרדס, והוכרזה

בדק בית בראש העין

בדק בית בראש העין

לפני שמבצעים בדק בית בראש העין, חשוב לדבר קצת על העיר המיוחדת הזו. רֹאשׁ הָעַיִן היא עיר במחוז המרכז בישראל. העיר שוכנת במרזבה המזרחית של

בדק בית מקצועי

בדק בית מקצועי בכל רחבי הארץ

חברתנו מבצעת בדק בית מקצועי בכל רחבי הארץ באופן שוטף. לאורך השנים, חברתנו בדקה מאות נכסים ומבנים כמעט בכל אזור במדינה. אנו מעניקים שירות רחב

בדק בית בחצור הגלילית

בדק בית בחצור הגלילית

מתכננים לבצע בדק בית בחצור הגלילית? בואו ונדבר עליה מעט לפני. חָצוֹר הַגְּלִילִית היא מועצה מקומית במחוז הצפון בישראל. היא הוכרזה כמועצה מקומית בשנת 1956.

איתור נזילות מקצועי בצנרת הבית

איתור נזילות

איתור נזילות הוא שלב מורכב ועיקרי במהלך בדק הבית. מדובר על שלב הדורש ערנות שיא ומקצועיות מירבית. ידוע לכל כי הרבה מן הפרויקטים במדינת ישראל

ביקורת מבנים - חברה לבדק בית וביקורת מבנים באחריות מפקח ליקויי בנייה

ביקורת מבנים

ביקורת מבנים היא השלב המסכם של הפרויקט. במדינת ישראל כיום, מתברר כי ב-95% לפחות מכלל הפרויקטים המתבצעים – קיימים ליקויי בנייה. העובדה הנ"ל מחייבת אותנו

חוות דעת הנדסית בדק בית של ENG'CHECK

חוות דעת הנדסית בדק בית של ENG'CHECK מוגשת ללקוח בצורה מקצועית ביותר. בחוות הדעת אנו מציינים את כל הממצאים שהתגלו במהלך בדק הבית. בנוסף לתיאור

בדק בית בפתח תקווה

בדק בית בפתח תקווה

לפני שמבצעים בדק בית בפתח תקווה, בואו נגלה קצת יותר על העיר. פֶּתַח־תִּקְוָה, המכונה "אֵם הַמּוֹשָׁבוֹת", היא עיר במחוז המרכז בישראל והעיר החמישית באוכלוסייתה בישראל.

ENG'CHECK Team
ENG'CHECK Team

הנדסאי בניין מומחים לניהול פרויקטים וביקורת מבנים

בדק בית עם המלצות חמות מהשטח הוא מאוד חשוב בעיקר למי שמבצע פעם ראשונה בחייו את הבדיקה המשמעותית. אם מדובר על עסקת הנדל"ן הראשונה בחייכם ואתם חוששים לבצע בדק בית עם כל חברה שמוצאים באינטרנט, המאמר הבא בדיוק בשבילכם.

אם יש לחברת בדק בית המלצות רבות כנראה שמדובר על חברה אמינה

כבר בשלב זה נציג לכם מבחר המלצות שנכתבו על חברתנו לאורך השנים, זאת לאחר שחברת בדק הבית שלנו ביצעה מאות בדיקות מבנים בכל רחבי הארץ!

לקבלת ייעוץ שירות:

או חייגו עכשיו:

אנו מזמינים אתכם לקרוא בעיון את מגוון ההמלצות:

נטע וידל

היקינטון 10 ראשון לציון

"פניתי לחברה לאחר המלצה של מספר שכנים בבניין. אני חייבת לציין את היחס, השירות והאדיבות של הבודקים אלעד וטופז. ענו לי בסבלנות על כל שאלה ששאלתי, ושאלתי. הסבירו לי על כלל הליקויים שנמצאו בדירה. והדו"ח שהתקבל היה מקצועי, מפורט ומהיר. תודה על הכל, ממליצה בחום!!!"

משה דרורי

השקד 6 ראשון לציון

"ברצוני להודות לכם על העבודה שעשיתם בבתי על המקצוענות, על הידע הרב תודה רבה לכם. כל מי שמזמין אתכם יהנה מהשירות"

לורי קדוז

עפולה

"לחברת בדק בית ופיקוח, ברצוני להודות לכם (אלעד) על יחס אדיב וטיפול מהיר עם פנייתי אליכם. הבדיקה שערכתם אצלי היתה מאוד מדוייקת ואני אישית מאוד מרוצה. אתם צוות צעיר של אנשים כריזמתיים, אתה אלעד הפתעת אותי מאוד עם כל התעודות מהנדס שלך בגילך הצעיר.

אני צופה לך הצלחה גדולה בעתיד ובהווה. ולסיום מאחלת לכם כל טוב ורוצה לומר תודה אישית לך ולשותף שלך לדרך. אני יותר ממרוצה מכל השירות שקיבלתי בחברתכם.

בתודה לכם, צמד תותחים! ממני לורי קדוז ❤❤❤"

טל הררי

הדפנה 8 באר שבע

"תודה רבה על שירות מקצועי מודה מקרב לב חסכתם לי הרבה כאב ראש הקבלן נענה לדרישות הדו״ח ותיקן את כל הליקויים"

רן עזרא

קצנלסון 10 חולון

"תודה לכם על שירות אדיב הוכחתם שמקצועיות ושירות מעולים הם לא מילים גסות"

אילן וסולי אורגד

הגדוד העברי 12 חולון

"ברצוני לשתף אתכם בשביעות רצוני מעבודתם המקצועית והיסודית של הבודקים אלעד וטופז, נתנו תחושה של בטחון ומקצועיות כמו כן אציין לחיוב את האכפתיות והסבלנות, חוות הדעת התקבלה תוך מתן הסבר מקיף על הליקויים והדרכים לפתרון מעבר לכתוב בדו״ח
ממליץ בחום"

קרן כהן

יהודה הלוי 12 חולון

"תודה רבה על שירות מקצועי ואמין"

שי דיין

הרצל 11 יבנה

"תודה רבה לצוות ENGCHECK על שירות בדק בית מקצועי ודו"ח מפורט עם ליקויים בשווי עשרות אלפי שקלים, הקבלן התייחס ברצינות לדו"ח הליקויים ובאמת תיקן הכל בהתאם להמלצת הבודקים, תודה רבה ממליץ בחום !!"

ודאו שיש לחברת בדק בית המלצות חמות מקהל לקוחותיה

בוודאי שאפשר לדבר המון על כמה זה חשוב לבצע בדק בית לפני קבלת מפתח. אבל, לא פחות חשוב לדבר על הנושא של הוכחת אמינות החברה עצמה. אם לחברת בדק בית המלצות חמות מקהל לקוחותיה – כנראה שמדובר על חברה איכותית אבל לא רק!

יותר מכך אנו ממליצים לבדוק את הנושא מקרוב. אם לחברת בדק הבית המלצות עם שמות הלקוחות, אנו ממליצים לנסות ולבדוק ישירות מול הממליצים, זאת כדי להוכיח את אמינות ההמלצות של חברת בדק הבית. כמובן שהכל צריך להיעשות בצורה נעימה ואך ורק אם הצד השני מוכן למסור לכם את המידע. ככל שמדובר על מקרים אמיתיים כך פוחתים הסיכויים שתיתקלו בבעיות ובחוסר שיתוף פעולה.

בדק בית המלצות חשובות מאוד לפני שסוגרים עסקה עם החברה. אחרי שכבר הוכחתם את אמינותה ואת הלקוחות, הגיע הזמן להתעמק בהמלצות עצמן.

לקבלת ייעוץ שירות:

או חייגו עכשיו:

האם לחברת בדק בית המלצות שמתאימות למה שאני מחפש?

מה בדיוק השאלה? נסביר.

אם לצורך העניין אנו רואים שרוב ההמלצות מדברות על שירות ברמה גבוהה – הרי לנו חברה ששמה לה כמטרה לספק שירות מעבר למצופה.

אם במקרה אחר נראה המלצות שמדברות על איכות בדיקה ברמה מאוד גבוהה וקפדנית – הרי לנו חברה ששמה לה כמטרה לספק שירות איכותי עם שימת דגש על הפרטים הקטנים ביותר במהלך הבדיקה. וכן הלאה על זו הדרך, ככל הנראה לרוב, להמלצות יהיה מכנה משותף.

אחרי שגילינו את המכנה המשותף, חשוב מאוד לשים לב שהמכנה הזה מדבר על מה שחשוב עבורנו בעיקר. אם לנו חשוב שירות אז החברה הזו מתאימה בשבילנו. אם לחברת בדק בית המלצות רבות על נושא של איכות הבדיקה ולנו חשוב מאוד איכות הבדיקה – יש לנו כאן התאמה מעולה!

אם לחברת בדק הבית המלצות שמעלות כמה וכמה מכנים משותפים עם מה שאנחנו מחפשים – זו ההתאמה הכי טובה שיכולה להיות!

זכרו – זה לא רק חברת בדק בית המלצות אלא הרבה מעבר לכך!

אם אתם נמצאים בשלב הזה של בדיקת חברות בדק בית המלצות, אנו בהחלט ממליצים לכם לקרוא את ההמלצות המוצגות בעמוד הזה (מתעדכן מעת לעת) וליצור איתנו קשר במידה ואתם מעוניינים לשמוע פרטים נוספים או לקבל ייעוץ קצר וחינמי לגמרי בנושא בדק בית, המלצות או כל נושא אחר שחברתנו יכולה לעזור לכם בו.

 

לקבלת ייעוץ שירות:

או חייגו עכשיו:

לפרטים נוספים וייעוץ ראשוני ללא עלות:

תעודות ההסמכה שלנו: