קבוצת הנדסאי בניין מורשים

תוכן העניינים

לפרטים נוספים וייעוץ ראשוני ללא עלות:

או חייגו עכשיו:

engcheck-logo

בדק בית, פיקוח בנייה וניהול פרויקטים זו המומחיות של ENG'CHECK. כבר 10 שנים שאנו נמצאים בשוק ומבצעים את עבודתנו נאמנה עבור הציבור הרחב בישראל, באהבה גדולה ובשמחה עצומה.

בדק בית מקצועי ראשון לציון

בדק בית ראשון לציון

לפני שמבצעים בדק בית בעיר ראשון לציון, בואו נדבר עליה מעט. ראשון לציון היא העיר הרביעית בגודלה במדינת ישראל. העיר מושכת אליה גוון רחב מאוכלוסיית

בדיקת מבנים בעיר יבנה

בדיקת מבנים בעיר יבנה

לפני שמבצעים בדיקת מבנים בעיר יבנה, בואו נדבר עליה מעט. עיר במחוז המרכז בישראל השוכנת במישור החוף הדרומי. בתל יבנה ובסביבתו נמצאו ממצאים המתוארכים לתחילת

בדק בית המלצות: בדיקת כוכבים עם זכוכית מגדלת

בדק בית המלצות

בדק בית עם המלצות חמות מהשטח הוא מאוד חשוב בעיקר למי שמבצע פעם ראשונה בחייו את הבדיקה המשמעותית. אם מדובר על עסקת הנדל"ן הראשונה בחייכם

בדק בית בראש העין

בדק בית בראש העין

לפני שמבצעים בדק בית בראש העין, חשוב לדבר קצת על העיר המיוחדת הזו. רֹאשׁ הָעַיִן היא עיר במחוז המרכז בישראל. העיר שוכנת במרזבה המזרחית של

ניהול פרויקטים מקצועי עם אחריות

ניהול פרויקטים

ניהול וליווי פרויקטים של בנייה ושיפוצים הינם חלק עיקרי מהעבודה השוטפת בחברת ENG'CHECK פעמים רבות פונים אלינו יזמים פרטים ועסקיים אשר מבקשים לגלות יותר אודות

בדיקת בית משותף (רכוש משותף)

בדק בית משותף (רכוש משותף)

בדק בית משותף עפ"י חוק המקרקעין: לכל בית משותף יש דבר הנקרא רכוש משותף בחלק זה נכללים כל חלקי "הבית המשותף" (בניין), למעט הדירות עצמן.כולל

בדק בית בפתח תקווה

בדק בית בפתח תקווה

לפני שמבצעים בדק בית בפתח תקווה, בואו נגלה קצת יותר על העיר. פֶּתַח־תִּקְוָה, המכונה "אֵם הַמּוֹשָׁבוֹת", היא עיר במחוז המרכז בישראל והעיר החמישית באוכלוסייתה בישראל.

ENG'CHECK Team
ENG'CHECK Team

הנדסאי בניין מומחים לניהול פרויקטים וביקורת מבנים

רגע לפני שמבצעים בדק בית בנתניה, בואו נדבר קצת על העיר.

נְתַנְיָה היא עיר במחוז המרכז, בשרון, השביעית באוכלוסייתה בערי מדינת ישראל. נוסדה על ידי קבוצת בני בנימין בשנת 1929 כיישוב לבני המושבות ופועלי הפרדס, והוכרזה כעיר בשנת 1948. נתניה נקראת גם "בירת השרון", על שום היותה העיר הגדולה ביותר באזור השרון; וכן "עיר היהלומים", בשל תעשיית היהלומים המפותחת שהתקיימה בה בעבר. (מקור: ויקיפדיה)

לקבלת ייעוץ שירות:

או חייגו עכשיו:

עיר מיוחדת השוכנת לצד כביש החוף, מושכת אליה קהל מגוון ורחב, העיר רשמה עלייה מרשימה במספר האוכלוסייה בשנים האחרונות.

ואם מסתכלים על הבנייה הרוויה החדשה בעיר, מגלים כי קצב ההתפתחות ממשיך לצמוח. ואנו מקווים שזה בהחלט ימשיך עם המגמה החיובית בעיר האהובה.

בדק בית בנתניה: צילום עילי של העיר
בדק בית בנתניה: צילום עילי של העיר

על המבנים בעיר נתניה

בנייני הבאוהאוס המוכרים של נתניה – בערך משנות השלושים, החלו לבנות את הבניינים המיוחדים, בנייני הבאוהאוס, בנייני רכבת. הרבה מן הבניינים המיוחדים הללו עברו שיפוץ חיצוני לאורך השנים ונראה שהתושבים משתדלים לשמור על הסגנון המיוחד.

אצטדיון נתניה – אבן היסוד של אצטדיון הכדורגל נתניה, הונחה בשנת 2005. הכינוי המוכר של האצטדיון הינו "היהלום". אצטדיון הכדורגל בעיר נתניה, אשר נחנך בסוף שנת 2012, נבנה בעלות של למעלה מ-250 מיליון ש"ח. האצטדיון מכיל בתוכו 13,610 מקומות ישיבה. לחברתנו יצא לבצע לא מעט בדק בית בנתניה בשכונות הסובבות את האצטדיון המדובר.

לקבלת ייעוץ שירות:

או חייגו עכשיו:

עיר על מישור החוף – יתרון משמעותי לעיר הינו הקרבה שלה לחוף הים. הדבר מושך המון זוגות צעירים, מבוגרים ואף פנסיונרים המעוניינים לקבוע את משכנם החדש לגיל השלישי בקרבה לחוף הים ולטיילת המרהיבה. המון מבנים בעיר שוכנים לצד חוף הים, דבר המחייב את יזמי הנדל"ן בעיר להשתמש בחומרי גלם איכותיים ועמידים בפני הלחות המאתגרת של הים התיכון.

חשוב להדגיש כי בנתניה מתבצעות מדי שנה אלפי בדיקות מקצועיות של בדק בית. ועל כן חשוב להמשיך ולהתמיד בדבר כדי להבטיח את איכות מבנה המגורים או העסקים שלכם. בטח כשמדובר על עיר חוף הים התיכון.

שטח העיר:

 29,040 דונם

מספר התושבים:

221,352

*הנתונים המובאים בעמוד זה (בדק בית בנתניה) הינם נכונים לשנת תש"פ

בדק בית בנתניה: סמל עיריית נתניה (קרדיט: עיריית נתניה)
סמל עיריית נתניה (קרדיט: עיריית נתניה)

בדק בית מקצועי בנתניה

אנו ממליצים לבצע בדק בית בעיר נתניה בין אם מדובר על מבנה צמוד קרקע ותיק, דירה חדשה מקבלן או מבנה מסחרי ענק. מניסיון העבר שלנו, כשמדובר על דירות חדשות מקבלן הקרובות לים התיכון – כדאי ומומלץ ביותר לבצע בדק בית מקצועי.

בדק בית בנתניה חשוב בעיקר כי מדובר על עיר עם רצועת חוף. הלחות המתגברת משפיעה מאוד על חומרים הגלם שבמרפסת השמש. חשוב לוודא ולבדוק שכל הבנייה בוצעה עפ"י התקנים הנדרשים. שנעשה שימוש בחומרי הגלם הנכונים אשר מתאימים לדירות השוכנות על רצועת החוף.

מעבר לכך, כמו בכל בדק בית, מתבצעת בדיקה מקיפה גם בקומות החניה והמחסנים. חשוב לראות שהחניה עומדת בתקנים הרלוונטיים. תתפלאו לשמוע אך לעיתים החניה קטנה יותר ב20-30 ס"מ מהתקן הקבוע בחוק (3 מ"ר רוחב). ועל כן במקרים כאלה ערך הדירה עלול לרדת מעט.

מעוניינים לקבל מאיתנו הצעת מחיר? השאירו פרטים בטופס ואנו נחזור אליכם בהקדם.

חשוב שנדע מלכתחילה פרטים נוספים על הנכס כדי לגבש הצעת מחיר מדויקת ככל הניתן. אנא מלאו את כל הפרטים הנדרשים:

לקבלת ייעוץ שירות:

או חייגו עכשיו:

לפרטים נוספים וייעוץ ראשוני ללא עלות:

תעודות ההסמכה שלנו: