קבוצת הנדסאי בניין מורשים

כמה עולה לבנות בית פרטי בגודל 150 מטר רבוע בנוי?

תוכן העניינים

לפרטים נוספים וייעוץ ראשוני ללא עלות:

או חייגו עכשיו:

engcheck-logo

בדק בית, פיקוח בנייה וניהול פרויקטים זו המומחיות של ENG'CHECK. כבר 10 שנים שאנו נמצאים בשוק ומבצעים את עבודתנו נאמנה עבור הציבור הרחב בישראל, באהבה גדולה ובשמחה עצומה.

בדק בית בפתח תקווה

בדק בית בפתח תקווה

לפני שמבצעים בדק בית בפתח תקווה, בואו נגלה קצת יותר על העיר. פֶּתַח־תִּקְוָה, המכונה "אֵם הַמּוֹשָׁבוֹת", היא עיר במחוז המרכז בישראל והעיר החמישית באוכלוסייתה בישראל.

בדק בית בטבריה

בדק בית בטבריה

מתכננים לבצע בדק בית בטבריה? מצוין, בואו ונדבר על כמה יתרונות מהעיר המדהימה הזו. טבריה היא עיר במחוז הצפון בישראל, בגליל התחתון ובבקעת כנרות. טבריה

בדק בית בתל אביב

בדק בית בתל אביב

לפני שמבצעים בדק בית בתל אביב, בואו נגלה קצת יותר על העיר. תל אביב-יפו (בערבית: تل أَبيب-يافا), המוכרת לרוב כתל אביב, היא עיר במחוז תל

בדק בית בנהריה

בדק בית בנהריה

לפני שמבצעים בדק בית בנהריה, בואו ונקרא עליה כמה דברים חשובים. נַהֲרִיָּה היא עיר בגליל המערבי שבמחוז הצפון בישראל והעיר הצפונית ביותר במישור החוף. היא

בדק בית המלצות: בדיקת כוכבים עם זכוכית מגדלת

בדק בית המלצות

בדק בית עם המלצות חמות מהשטח הוא מאוד חשוב בעיקר למי שמבצע פעם ראשונה בחייו את הבדיקה המשמעותית. אם מדובר על עסקת הנדל"ן הראשונה בחייכם

בדק בית מקצועי ראשון לציון

בדק בית ראשון לציון

לפני שמבצעים בדק בית בעיר ראשון לציון, בואו נדבר עליה מעט. ראשון לציון היא העיר הרביעית בגודלה במדינת ישראל. העיר מושכת אליה גוון רחב מאוכלוסיית

בדק בית באריאל

בדק בית באריאל

מתכננים לבצע בדק בית באריאל? מצוין, בואו ונדבר על כמה יתרונות שבמקום המדהים הזה. אריאל היא עיר, התנחלות (נחלה) השוכנת בלב השומרון, לצד כביש 5

ENG'CHECK Team
ENG'CHECK Team

הנדסאי בניין מומחים לניהול פרויקטים וביקורת מבנים

כמה עולה לבנות בית פרטי בגודל 150 מטר? לאחרונה, יותר ויותר אנשים שואלים אותנו את השאלה החשובה הזו: כמה עולה לבנות בית פרטי 150 מטר? קודם כל חשוב להבין שלא תמיד יש בידנו את האפשרות לדייק את המטרים אותם נרצה לבנות. הרבה פעמים אנו תלויים בשטח המגרש, באחוזי הזכות לבנייה עליו (בנוי לעומת לא בנוי על המגרש), כמובן בתב"ע ובעוד גורמים משפיעים שעליהם לא נרחיב כעת.

לבנות בית בפרטי בגודל של 150 מטר רבוע בנוי, זה לא עניין של מה בכך, צריכים להיערך לפרויקט כזה מכל הבחינות. לתכנן את הפרויקט בצורה הנכונה ובהכוונה מלאה של בעלי המקצוע הנכונים. במידה ונעבוד מסודר ונלך לפי הכללים הנכונים, ונצמצם את הבלתי מצופה לכמעט 0% – נגיע למצב בו העלות מול התועלת שלנו בתהליך המאתגר, תהיה מצוינת עבורנו, ובמיוחד עבור חשבון הבנק שלנו.

לקבלת ייעוץ שירות:

או חייגו עכשיו:

אז כמה באמת עולה לבנות בית פרטי 150 מטר? ומה עם הגינה?

לצורך ההמחשה, נלך על שטח קרקע ממוצע סטנדרטי בו ניתן לבנות בית פרטי בגודל 150 מטר. כאשר זה מתחלק ל-2 קומות: קומת הקרקע בגודל של 90 מ"ר והקומה העליונה בגודל של 60 מ"ר.

כמובן, יש לנו שטח גינה שמקיף את הבית שהוא בערך 60% מכל השטח שלנו. הווי אומר יש לנו כאן כמעט רבע דונם. כ-225 מ"ר.

על מגרש כזה, נקים מבנה בעלויות בנייה ממוצעות, כלומר נשתמש בחומרי גלם סטנדרטיים לחלוטין, ונשתדל להישאר במסגרות הנורמה של ענף הבנייה.

בתהליך של בניית בית פרטי 150 מטר ישנה התעסקות כמו בכל בניית בית אחר, עם מגון רחב של בעלי מקצוע. ההמלצה הטובה ביותר היא לבצע את הפרויקט עם מנהל פרויקט מוסמך. לרוב זה יהיה הנדסאי בניין עם ניסיון בפרויקטים מסוג זה.

לקבלת ייעוץ שירות:

או חייגו עכשיו:

תפקידו יהיה לבקר בשטח לעיתים קרובות ולבצע את כל הבדיקות המקיפות לאורך הבנייה. הוא צריך לתאם עם בעלי המקצוע, לוודא שהם עומדים בזמנים. לוודא את תקינות החומרים וכד'.

כמו כן, עפ"י רוב הוא יהיה ככל הנראה בעל המקצוע לכאורה הכי פחות יקר בפרויקט. (העלות שלו מול התועלת היא יוצאת דופן בכל אופן ממנו נסתכל). אם נוציא לרגע את מפקח הפרויקט מהמשוואה לצורך חישוב העלויות, נגיע למסקנה הבאה.

הסיכונים בשאלת כמה עולה לבנות בית פרטי 150 מטר הם רבים

מדובר על כל כך הרבה משתנים, בכל פרויקט של בניית בית פרטי ישנה התעסקות עם למעלה מ-15 בעלי מקצוע שונים לאורך כל הפרויקט! וזה מבלי לחשב את בעלי המקצוע המשניים של שלב האכלוס.

אם אנחנו מחשבים עלות מטר בנייה של בית פרטי בגודל 150 מ"ר, אנחנו בגדול מדברים על 6,500 ש"ח בממוצע. כאשר בסופו של דבר מדובר על סכום של כמעט 1,000,000 ש"ח.

כאן אנחנו מדברים על הממוצע, כמובן שבכל משפחה זה משתנה בהתאם לתכנית האדריכלית המתבקשת, לאיכות חומרים הגלם שהוזמנו, וכמובן – בהתאם לתנאי השטח ולסוגי האדמה הנמצאים בקרקע.

אך כאן בדיוק מתחיל כל העניין של הניהול והתכנון – המספרים שתחשבו בתחילת הדרך אינם רלוונטיים כל עוד אתם לא מתכוונים לבצע את הפרויקט בדרך הנכונה והראויה! זאת מכיוון שבהרבה מאוד פרויקטים, בין קטנים ובין גדולים. ישנם כשלונות מהותיים שגורמים לחריגות עצומות של למעלה מ-25% מהתכנון המקורי!!

מדובר על מאות אלפי שקלים במקרה הסביר, ובפרויקטים גדולים זה יכול להגיע אפילו למיליוני שקלים! לכן חשוב מאוד לבצע תכנון מדוקדק ולשכור שירותים של מנהל פרויקטים מוסמך מטעם רשויות המדינה. וכמובן מפקח מקצועי למניעת ליקויי בניה ותשתיות.

יש לכם שאלות נוספות בנוגע לעלויות בניית בית פרטי?

אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל עת, לחברתנו ניסיון עצום של ניהול ופיקוח פרויקטים בכל רחבי הארץ. עם מוניטין של למעלה מ-500 פרויקטים. הניסיון הרב מביא איתו ידע מקצועי שחוסך ללקוח עשרות עד מאות אלפי שקלים בכל פרויקט מחדש…

במידה ותרצו להתייעץ בחינם וללא התחייבות – מלאו פרטים בטופס המופיע מטה ואנו נשתדל לחזור אליכם בהקדם האפשרי.

לקבלת ייעוץ שירות:

או חייגו עכשיו:

לפרטים נוספים וייעוץ ראשוני ללא עלות:

תעודות ההסמכה שלנו: