קבוצת הנדסאי בניין מורשים

חברות פיקוח וניהול פרויקטים בענף הבנייה: איך בוחרים נכון חברת פיקוח וניהול פרויקטים?

תוכן העניינים

לפרטים נוספים וייעוץ ראשוני ללא עלות:

או חייגו עכשיו:

engcheck-logo

בדק בית, פיקוח בנייה וניהול פרויקטים זו המומחיות של ENG'CHECK. כבר 10 שנים שאנו נמצאים בשוק ומבצעים את עבודתנו נאמנה עבור הציבור הרחב בישראל, באהבה גדולה ובשמחה עצומה.

בדק בית מקצועי ברחובות

בדק בית ברחובות

לפני שמבצעים בדק בית ברחובות, בואו ונגלה כמה יתרונות משמעותיים. רְחוֹבוֹת היא עיר במחוז המרכז בישראל. היא נוסדה כמושבה במישור החוף הדרומי בי"ד באדר תר"ן,

בדיקת בית משותף (רכוש משותף)

בדק בית משותף (רכוש משותף)

בדק בית משותף עפ"י חוק המקרקעין: לכל בית משותף יש דבר הנקרא רכוש משותף בחלק זה נכללים כל חלקי "הבית המשותף" (בניין), למעט הדירות עצמן.כולל

בדק בית בכפר סבא

בדק בית בכפר סבא

מתכננים לבצע בדק בית בכפר סבא? ראשית, בואו ונדבר מעט על העיר. כְּפַר סָבָא[3] היא עיר במחוז המרכז בישראל. היא הוכרזה כעיר בשנת 1962. כפר

בדיקת מבנים בעיר יבנה

בדיקת מבנים בעיר יבנה

לפני שמבצעים בדיקת מבנים בעיר יבנה, בואו נדבר עליה מעט. עיר במחוז המרכז בישראל השוכנת במישור החוף הדרומי. בתל יבנה ובסביבתו נמצאו ממצאים המתוארכים לתחילת

בדק בית מקצועי ראשון לציון

בדק בית ראשון לציון

לפני שמבצעים בדק בית בעיר ראשון לציון, בואו נדבר עליה מעט. ראשון לציון היא העיר הרביעית בגודלה במדינת ישראל. העיר מושכת אליה גוון רחב מאוכלוסיית

בדק בית בעיר נס ציונה

בדק בית בעיר נס ציונה

לפני שמבצעים בדק בית בעיר נס ציונה, בואו ונדבר עליה. נֵס צִיּוֹנָה היא עיר במחוז מרכז בישראל. העיר ממוקמת בין ראשון לציון בצפון ורחובות בדרום.

בדק בית המלצות: בדיקת כוכבים עם זכוכית מגדלת

בדק בית המלצות

בדק בית עם המלצות חמות מהשטח הוא מאוד חשוב בעיקר למי שמבצע פעם ראשונה בחייו את הבדיקה המשמעותית. אם מדובר על עסקת הנדל"ן הראשונה בחייכם

ENG'CHECK Team
ENG'CHECK Team

הנדסאי בניין מומחים לניהול פרויקטים וביקורת מבנים

חברות פיקוח וניהול פרויקטים: איך באמת ניתן לבחור בצורה הנכונה והמדויקת ביותר את החברה הנכונה לפיקוח וניהול הפרויקט שרלוונטי עבורי? השאלה הזו צפה כמעט בכל שיחת היכרות או פגישה עם לקוח פוטנציאלי. מדובר בהחלט על התלבטות רצינית שההחלטה שלה עלולה להיות קריטית לביצוע איכותי ומדוקדק של הפרויקט. או לצערנו במקרים אחרים, לביצוע כושל שעלול להוביל גם לקריסה כלכלית של הפרויקט.

לכן החלטנו לכתוב את המדריך המלא של בחירת החברה הנכונה לפיקוח וניהול פרויקטים בענף הבנייה בשלושה צעדים פשוטים.

לקבלת ייעוץ שירות:

או חייגו עכשיו:

התייעצו לפני הכל עם קרוב משפחה מהענף

זהו שלב שאנו ממליצים עליו בכל נושא בחיים. לפני שמתחילים לבחון צעד משמעותי, כדאי לגשת לאחד מקרובי המשפחה הקרובה. אדם אמין שמבין עניין בתחום בו אנו מתעסקים. אדם שאיתו נוכל לשבת ולהתייעץ ולקבל את כל המידע הרלוונטי בנושא חברות פיקוח וניהול פרויקטים.

כבר בשלב הזה אנו נגלה, כי יש המון עצות וטיפים שנוכל ללקט לטובתנו כדי שכבר בשלב הבא נרגיש את ההבדל ונגיע הרבה יותר מוכנים. כאשר יש לנו קצת הרבה יותר מושג לקראת הבאות.

בחנו חברות פיקוח וניהול פרויקטים פעם ראשונה באינטרנט

בעידן של היום, אדם לא צריך לצאת ולגשש ברגליו בין משרדים דווקא. הוא יכול לבצע "סינון" ראשוני באמצעות חיפוש די מקיף ברחבי האינטרנט ולגלות המון מידע על מגוון רחב של חברות פיקוח וניהול פרויקטים בענף הבנייה.

בשלב הזה מומלץ לרשום את כל המידע על דף נייר, או אם יותר נוח לכם על טבלת אקסל מסודרת. בה נוכל למיין את המידע שאספנו. לכתוב לעצמנו הערות, וכמובן לדרג את החברות אליהן הכי התחברנו ברושם האינטרנטי הראשוני.

לקבלת ייעוץ שירות:

או חייגו עכשיו:

דגשים אליהם כדאי לשים לב כאשר בוחנים חברות פיקוח וניהול פרויקטים באינטרנט

בפסקאות הבאות כתבנו לכם את סדר הפעולות עליו אנו ממליצים, כמובן שהסדר כאן הוא חשוב כדי לייעל את זמנכם ולמנוע זמן, אנרגיות וכסף מיותרים. והכי חשוב – להביא אתכם לבחירה הנכונה ביותר.

קראו המלצות על חברות פיקוח וניהול פרויקטים

זהו כרטיס הביקור הטוב ביותר שחברה איכותית יכולה להציג. ככל שתראו שלחברה יש יותר ביקורות (והן נראות אמיתיות ולא ביקורות קצרות ובנאליות שבני משפחה וחברים קרובים רשמו בגוגל). בד"כ ביקורות עם פניות אישיות ונרגשות בשמו האישי של בעלי החברה או מי מטעמו – הן הביקורות האמיתיות, אז בהחלט כדאי לשים לב לדברים הקטנים הללו.

התחברו אל ההמלצות

אם לכם באופן אישי חשוב לקבל שירות איכותי או רמת גימור גבוהה בהקפדה על הדברים הקטנים – מצאו את עצמכם שם בין הביקורות. חשבו שאם אתם הייתם מסיימים עכשיו את הפרויקט עם חברת הפיקוח וניהול הפרויקטים אותה אתם בוחנים, זו בדיוק הביקורת שאתם הייתם כותבים. כך ככל הנראה, תמצאו את עצמכם כלקוח האידיאלי של החברה הזו. מה שיעלה את הסיכויים שזו החברה הנכונה בשבילכם.

צפו בפרויקטים שנוהלו ופוקחו ע"י חברה זו

נסו למצוא דף שמראה פרויקטים שבוצעו ע"י חברות פיקוח וניהול פרויקטים אותה אתם בוחנים כעת. לאחר שתצפו בתיק העבודות, תוכלו אפילו להגדיל ראש וליצור קשר עם היזם של הפרויקט ובעלי הדירות בפרויקט. כך תוכלו במספר שאלות קטן ושיחה קצרצרה, לגלות הרבה יותר על החברה הזו ולהבין האם באמת מדובר על חברה אמינה ואיכותית.

פגישה פרונטלית עם חברות פיקוח וניהול פרויקטים שהכי אהבתם

אחרי שביצעתם את כל המחקר הראשוני והעלתם הכל בצורה מסודרת על הנייר/המחשב. הרי אז אתם מוכנים לצאת לפגישות הפרונטליות מול חברות פיקוח וניהול פרויקטים. המטרה היא להגיע רציניים מאוד לפגישה כאשר החברה רואה למול עינייה יזם שעשה עבודת שטח מקיפה. אחד כזה שכבר יודע על החברה הרבה מאוד מידע והגיע כדי לשמוע עוד ולחוות את האופי של החברה מהשטח. בשלב הזה מומלץ להגיע גם עם רשימת שאלות מוכנות מראש, השאלות לתשובות הכי חשובות שתרצו לקבל, בהתאם למה שחשוב עבורכם.

בצעו לפחות 2-3 פגישות כאלה

אל תתפתו לסגור עסקה מהר, במקרה של חברות פיקוח וניהול פרויקטים צריכים להיות די זהירים. בכל זאת, בסופו של דבר מדובר על פרויקט בשווי מאות אלפי שקלים ואינכם רוצים להימנות מבין הפרויקטים הכושלים שניתן לראות היום לא מעט לצערנו. לכן, חשוב להעלות על השולחן לפחות 2 הצעות מחיר איכותיות שהגיעו מהחברות המובילות ביותר עליהן ביצענו מחקר מקיף.

צאו לסיור שטח

אחרי שכבר התגבשה החלטה בליבכם, הגעתם לשלב הסופי. בקשו מאותה חברה עליה התמקדתם, לצאת לסיור שטח משותף, בו תוכלו להתרשם בפועל מפרויקטים שמפוקחים ומנוהלים ע"י החברה. תוכלו לקבל הסבר מהמפקח ולהתרשם מרמת העבודה, מרמת הבטיחות של העובדים באתר. והכי חשוב – תוכלו לראות בפועל, בעיניים של יזמים עם מעט או הרבה ניסיון (תלוי בכם) האם אכן זו החברה איתה תרצו לצאת לדרך?

האחריות לבחירה נכונה של חברת פיקוח וניהול פרויקטים היא בידיים שלכם

שימו לב לכל הנקודות שהצפנו בפסקה מעלה. מדובר על משימות שאתם צריכים לבצע. נכון שמדובר על מדריך לא פשוט, ולפעמים יכול להיות גם ממש לא כיף. אבל היי, מונחים פה הרבה מאוד כספים על הכף, ואחריות על משפחות שלמות שהוציאו את מיטב חסכונותיהם, ושלא נדבר על המשכנתא… כדי לרכוש דירה בפרויקט שלכם – בחירה נכונה של חברה מבין כל חברות פיקוח וניהול פרויקטים בענף הנדל"ן – היא צעד מוסרי שחובה להקדיש לו את המחשבות והאנרגיות הנדרשות!

את המדריך הזה ידענו לכתוב כי אנחנו חיים אותו יום יום

אם אתם נמצאים כעת בשלב הבחינה, אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולהתייעץ בשמחה. אנו עוד יותר מזמינים אתכם להכניס אותנו לרשימת חברות פיקוח וניהול פרויקטים בענף הנדל"ן אותם אתם בוחנים.

אם אתם רוצים לדעת יותר על ניהול פרויקטים לחצו כאן

מוזמנים להשאיר פרטים ואנו נשתדל לחזור אליכם בהקדם:

לקבלת ייעוץ שירות:

או חייגו עכשיו:

לפרטים נוספים וייעוץ ראשוני ללא עלות:

תעודות ההסמכה שלנו: