קבוצת הנדסאי בניין מורשים

בדיקת דירה לפני קניה: הבדיקה הפשוטה שתחסוך לכם המון כסף ואנרגיות

תוכן העניינים

לפרטים נוספים וייעוץ ראשוני ללא עלות:

או חייגו עכשיו:

engcheck-logo

בדק בית, פיקוח בנייה וניהול פרויקטים זו המומחיות של ENG'CHECK. כבר 10 שנים שאנו נמצאים בשוק ומבצעים את עבודתנו נאמנה עבור הציבור הרחב בישראל, באהבה גדולה ובשמחה עצומה.

חוות דעת הנדסית בדק בית של ENG'CHECK

חוות דעת הנדסית בדק בית של ENG'CHECK מוגשת ללקוח בצורה מקצועית ביותר. בחוות הדעת אנו מציינים את כל הממצאים שהתגלו במהלך בדק הבית. בנוסף לתיאור

בדק בית המלצות: בדיקת כוכבים עם זכוכית מגדלת

בדק בית המלצות

בדק בית עם המלצות חמות מהשטח הוא מאוד חשוב בעיקר למי שמבצע פעם ראשונה בחייו את הבדיקה המשמעותית. אם מדובר על עסקת הנדל"ן הראשונה בחייכם

ניהול פרויקטים מקצועי עם אחריות

ניהול פרויקטים

ניהול וליווי פרויקטים של בנייה ושיפוצים הינם חלק עיקרי מהעבודה השוטפת בחברת ENG'CHECK פעמים רבות פונים אלינו יזמים פרטים ועסקיים אשר מבקשים לגלות יותר אודות

בדיקת מבנים בעיר יבנה

בדיקת מבנים בעיר יבנה

לפני שמבצעים בדיקת מבנים בעיר יבנה, בואו נדבר עליה מעט. עיר במחוז המרכז בישראל השוכנת במישור החוף הדרומי. בתל יבנה ובסביבתו נמצאו ממצאים המתוארכים לתחילת

בדק בית בנהריה

בדק בית בנהריה

לפני שמבצעים בדק בית בנהריה, בואו ונקרא עליה כמה דברים חשובים. נַהֲרִיָּה היא עיר בגליל המערבי שבמחוז הצפון בישראל והעיר הצפונית ביותר במישור החוף. היא

ENG'CHECK Team
ENG'CHECK Team

הנדסאי בניין מומחים לניהול פרויקטים וביקורת מבנים

בדיקת דירה לפני קניה אינה בגדר המלצה, מדובר על צעד הכרחי של ממש! בעיקר בזכות העובדות שמגיעות מהשטח.

העובדות בשטח מראות כי רוכשי נכסים שנכנסו לדירות ולא ביצעו בדיקת דירה לפני קניה לפני כן, בין אם מדובר בדירה חדשה מקבלן ובין אם מדובר בדירה יד שנייה – מצאו תקלות. ולא רק אלא גם ליקוי בנייה וליקוי תשתיות שהשפיעו באופן משמעותי על ההוצאות השוטפות שלהם אך בעיקר, על המצב המנטלי.

לקבלת ייעוץ שירות:

או חייגו עכשיו:

כאן גרים (ליקויים) בכיף

אף אחד לא רוצה לשים את השלט הזה על הדלת שלו. אין לנו גם שום כוונה חלילה להפחיד אף אחד. אבל חשוב לנו להגיד שמניסיון של שנים על גבי שנים בשטח. ועם רזומה של מאות דירות שנבדקו ע"י חברתנו – אין מציאות של דירה מושלמת. בכל דירה אליה תיכנסו יהיו ליקויים. לעיתים ליקויים קטנים שיהיה אפשור לפתור בכמה שעות עבודה ולעיתים ליקויים הדורשים כניסה לשיפוץ בסדר גודל לא קטן.

כל העניין המהותי בסיפור הזה הוא התזמון! הרי בדיקת דירה לפני קניה אינה מעלימה ליקוים. היא בסך הכל מציגה אותם כפי שהם, אך עצם הגילוי של הליקויים בזמן מוקדם כל כך (לפני כניסה של דיירים לנכס) הופכת את החוויה להרבה יותר נעימה.

תארו לעצמכם משפחה עם 3-4 ילדים. שכל חייה חסכה שקל לשקל, חיפשה דירה בנרות. הנה מצאה את הדירה לאחר חודשים רבים, מחברים עורכי דין. יש מניעות, יש אתגרים והרבה מכשולים. לבסוף – הגיעו להסכמות ומגיעים לחתימת החוזה.

אבל היי, מישהו כאן חשב בכלל לבצע בדיקת דירה לפני קניה? לצערנו ישנם אנשים שבכלל לא מודעים שיש שירות מסוג כזה. הם חושבים שאם ראו את הדירה בעיניים שלהם ופתחו קצת ארונות, הפעילו כמה ברזים אז הכל עומד על תילו. אבל לא כך הדבר, ישנם דברים מתחת לפני השטח שמחייבים בדיקה מקצועית של חברת בדק בית עם אחריות מלאה על דו"ח התיקונים אותו היא מגישה.

לקבלת ייעוץ שירות:

או חייגו עכשיו:

אם נחזור לנושא התזמון – הרי לנו משפחה שצריכה באמצע החיים להיכנס לתהליך שיפוצים כל כך מיותר שהם בכלל לא תיארו לעצמם שיצטרכו תהליך כזה בזמן כל כך קצר ממועד כניסתם לדירה. מי מאיתנו רוצה להיכנס לצרות שכאלה?

בדיקת דירה לפני קניה – עלות מול תועלת משתלמת במיוחד

כאשר מדברים על בדיקת דירה לפני קניה, אנחנו מדברים על שירות בעלות נמוכה יחסית (ניתן לצפות בטבלת מחירים של בדק בית בלחיצה כאן).

כדי לבחון כל שירות/מוצר אותו אנחנו מעוניינים לרכוש, עלינו לבחון היטב מהי התועלת שיוצאת לי מהשירות או המוצר הזה אותו אני בוחן כעת? ומהצד השני אנחנו מניחים את העלות הכספית אותה אנחנו צריכים להוציא עבור המוצר או השירות.

במקרה של בדיקת דירה לפני קניה, התועלת היא משתלמת פי עשרות מונים! המספרים הבאים שנציג הינם מציאות מוכחת אליה אנחנו נחשפים מדי יום ביומו.

חשוב לציין כי אמנם לא כל המקרים הם כאלה, אך בהחלט עפ"י הרוב המוחלט, עלות התיקונים שמתגלים בעת ביצוע בדיקת הדירה, הם הרבה יותר גבוהים מעלות הבדיקה.

למשל, בדירה חדשה מקבלן בה ביצענו בדיקה לאחרונה. התגלו ליקוים במרפסת השמש, בחדר המטבח ובחדר האמבטיה. עלות כל התיקונים הנ"ל מגיעים ל-12,000-18,000 ש"ח! כאשר עלות הבדיקה במקרה הזה עמדה על 1,800 ש"ח + מע"מ (תלוי מיקום, סוג וגודל של הנכס).

ובכן אתם יכולים לעשות את החשבון לבד ולהבין כי אילולא הזמנת השירות של בדיקת דירה לפני קניה – היה בעל הנכס מוציא מכיסו יותר מ-10,000 ש"ח וזה במקרה הטוב!

ובכן, לא נעים לנו להגיד אבל היו מקרים בהם הסכומים היו גבוהים פי כמה ממה שהצגנו לכם בפסקה הקודמת. אך מספיק לנו להבין ממספרים "נמוכים" כמו אלה, כמה ראוי וכמה חשוב לבצע בדיקת דירה לפני רכישה. מדובר על חסכון של הרבה מאוד כסף אך בעיקר – עוגמת נפש מיותרת.

בדיקת דירה לפני קניה – המומחיות שלנו כבר הרבה מאוד שנים

חשוב מאוד לבצע את הבדיקה עם חברה רצינית המוסמכת לבצע את הבדיקה ע"י רשויות המדינה. לחברתנו ניסיון עשיר עם מאות לקוחות מרוצים והסמכה הכוללת תעודת הנדסאי בניין + תעודת מפקח בכיר למניעת ליקויים ותשתיות בניה.

אם אתם נמצאים בשלב זה של בחינת דירה לרכישה, אנו ממליצים לכם מכל הלב, בין אם תעשו את הבדיקה דרכנו או בין אם תעשו את הבדיקה דרך חברה אחרת – העיקר שתעשו אותה בשלב הכי מוקדם שניתן, זה לטובתכם לגמרי! (כמובן בהנחה שנסגרתם על הנכס במאה אחוזים ווידאתם יכולת כלכלית אפשרית לרכישתו).

במידה ותרצו להתייעץ איתנו בחינם וללא התחייבות בטלפון, אנו מזמינים אתכם ליצור קשר או להשאיר פרטים בטופס המופיע מטה. שיהיה המון בהצלחה בתהליך החשוב בחייכם!

לקבלת ייעוץ שירות:

או חייגו עכשיו:

לפרטים נוספים וייעוץ ראשוני ללא עלות:

תעודות ההסמכה שלנו: