קבוצת הנדסאי בניין מורשים

תוכן העניינים

לפרטים נוספים וייעוץ ראשוני ללא עלות:

או חייגו עכשיו:

engcheck-logo

בדק בית, פיקוח בנייה וניהול פרויקטים זו המומחיות של ENG'CHECK. כבר 10 שנים שאנו נמצאים בשוק ומבצעים את עבודתנו נאמנה עבור הציבור הרחב בישראל, באהבה גדולה ובשמחה עצומה.

חוות דעת הנדסית בדק בית של ENG'CHECK

חוות דעת הנדסית בדק בית של ENG'CHECK מוגשת ללקוח בצורה מקצועית ביותר. בחוות הדעת אנו מציינים את כל הממצאים שהתגלו במהלך בדק הבית. בנוסף לתיאור

בדק בית בנהריה

בדק בית בנהריה

לפני שמבצעים בדק בית בנהריה, בואו ונקרא עליה כמה דברים חשובים. נַהֲרִיָּה היא עיר בגליל המערבי שבמחוז הצפון בישראל והעיר הצפונית ביותר במישור החוף. היא

ניהול פרויקטים מקצועי עם אחריות

ניהול פרויקטים

ניהול וליווי פרויקטים של בנייה ושיפוצים הינם חלק עיקרי מהעבודה השוטפת בחברת ENG'CHECK פעמים רבות פונים אלינו יזמים פרטים ועסקיים אשר מבקשים לגלות יותר אודות

בדק בית המלצות: בדיקת כוכבים עם זכוכית מגדלת

בדק בית המלצות

בדק בית עם המלצות חמות מהשטח הוא מאוד חשוב בעיקר למי שמבצע פעם ראשונה בחייו את הבדיקה המשמעותית. אם מדובר על עסקת הנדל"ן הראשונה בחייכם

בדק בית מקצועי

בדק בית מקצועי בכל רחבי הארץ

חברתנו מבצעת בדק בית מקצועי בכל רחבי הארץ באופן שוטף. לאורך השנים, חברתנו בדקה מאות נכסים ומבנים כמעט בכל אזור במדינה. אנו מעניקים שירות רחב

בדק בית בפתח תקווה

בדק בית בפתח תקווה

לפני שמבצעים בדק בית בפתח תקווה, בואו נגלה קצת יותר על העיר. פֶּתַח־תִּקְוָה, המכונה "אֵם הַמּוֹשָׁבוֹת", היא עיר במחוז המרכז בישראל והעיר החמישית באוכלוסייתה בישראל.

קונסטרוקטור באתר בנייה

קונסטרוקטור

קונסטרוקטור, תחום מקצועי וחשוב בהחלט בעולמו של מהנדס או הנדסאי הבניין. את ההסמכה על הקונסטרוקציה מקבל הנדסאי הבניין במהלך הכשרתו בלימודים. הקונסטרוקציה באה לידי ביטוי

איתור נזילות מקצועי בצנרת הבית

איתור נזילות

איתור נזילות הוא שלב מורכב ועיקרי במהלך בדק הבית. מדובר על שלב הדורש ערנות שיא ומקצועיות מירבית. ידוע לכל כי הרבה מן הפרויקטים במדינת ישראל

ENG'CHECK Team
ENG'CHECK Team

הנדסאי בניין מומחים לניהול פרויקטים וביקורת מבנים

בניית ממ"ד בבית פרטי כתוספת על מבנה קיים הינו תהליך שהפך להיות פופולרי במיוחד בשנים האחרונות. אנו עדים לאינספור פרויקטים בכל רחבי הארץ, אך במיוחד בישובי העוטף שבדרום הארץ וגם בישובים הקרובים לגדר המערכת בצפון הארץ.

עד כמה זה מורכב לבצע פרויקט של בניית ממ"ד בבית פרטי וכמה זמן לוקח התהליך?

לקבלת ייעוץ שירות:

או חייגו עכשיו:

בניית ממ"ד בבית פרטי הלכה למעשה

בפתיחת התהליך נכנסת לתמונה חברת ההנדסה שתהא אחראית על תכנון הפרויקט. יש כאן הרבה אלמנטים שצריכים להתייחס אליהם כאשר מדובר על תוספת של בניית ממ"ד בבית פרטי.

אי אפשר להוסיף את הממ"ד בכל מקום בו אנו חפצים אלא זה בהחלט תלוי במיקום שיקבע ע"י אנשי המקצוע, המהנדסים והאדריכלים אשר יהיו אמונים על הפרויקט.

לעיתים יקרה מצב בו בעל הנכס שנמצא בקומה ה-2 של המבנה מזמין את הפרויקט אך זה יהיה תלוי בהסכמתו של בעל הכנס המתגורר בקומה ה-1 של המבנה. מעבר לעובדה שבתוספות מבנים באופן כללי צריכים את הסכמת הדיירים הנוספים במבנה, במקרה של בניית ממ"ד בבית פרטי – הנושא מורכב אף יותר.

אי אפשר מבחינה הנדסית להרים חדר ממ"ד על עמודים רגילים שאנו יכולים לראות למשל בכל בניין שנמצא על עמודים. אלא במקרה של בניית ממ"ד, חייבים יסודות איתנים הרבה יותר כמובן.

לקבלת ייעוץ שירות:

או חייגו עכשיו:

עם זאת, קיימות כיום שיטות בנייה חדשות המאפשרות הקמת יחידות ממ"ד על עמודים רחבים שלכאורה לא מחייבים הקמת חדר ממ"ד ביסוד – ניתן לראות את סוג הבנייה החדשה הזו בעיקר בפרויקטים של תמ"א 38 חיזוק מבנים, להבדיל מבניית בית פרטי בחדר ממ"ד, כאשר שם הדבר עדיין לא נכנס כל כך לשגרה.

כמה זמן אורך תהליך בניית ממ"ד?

הכל תלוי במורכבות הפרויקט, אם חשוב להבין כי מבחינת זמנים, שיטות הבנייה החדשות מאפשרות לבצע בניית תוספת ממ"ד בבית פרטי בפחות מחודש עבודה!

צילום מתוך פרויקט בניית ממ"ד בבית פרטי: מרחב מוגן דירתי שנבנה בשיטת בנייה חדשה
צילום מתוך פרויקט בניית ממ"ד בבית פרטי: מרחב מוגן דירתי שנבנה בשיטת בנייה חדשה

השיטות החדשות מוזילות את העלויות הגבוהות של יציקת הבטון, מעבר לכך, העובדה כי מהלך השיפוץ שמשבש את שגרת החיים, אורך זמן קצר באופן משמעותי. הופכת את העלות הכוללת של הפרויקט לנמוכה הרבה יותר.

תהליך עבודה נכון ויעיל של תוספת בניית ממ"ד בבית פרטי, יכול להתבצע באמצעות בעל המקצוע הנכון שידע לנהל את הפרויקט על הצד הטוב ביותר ועם מינימום תקלות, גם זה גורם משמעותי להוזלת העלויות וקיצור הזמנים של הפרויקט.

בניית ממ"ד בבית פרטי – בחינת היתכנות

על מנת לבצע בדיקת היתכנות של בניית ממ"ד בבית פרטי בשיטה חדשה או בכל שיטת בנייה אחרת. צריכים פעם ראשונה להגיע לשטח לבדיקת היתכנות.

בדיקה זו תבוצע לרוב ע"י הנדסאי בניין מוסמך, בעל ניסיון ואחריות שידע לבחון את הפרטים מהשטח ולהבין עד כמה ניתן לבצע את הפרויקט ובאיזה צורה בדיוק זה הולך להתבצע.

לאחר שזה יבחן את הפרטים לעומקם, ויבין את המורכבויות והאתגרים, יוכל לתת הערכה ראשונית ומושכלת לבעל הנכס. בכך למעשה תוך זמן קצר, תוכלו לדעת הערכה משוערת של זמנים, עלויות ואף הרבה יותר מכך. כל זאת בפגישה קצרה שניתן להזמין בקלות ולבחון עד כמה פרויקט בניית ממ"ד בבית פרטי תתאפשר במעונכם.

לחברתנו ניסיון רב בתוספות בניית ממ"ד בבית פרטי

במידה ואתם נמצאים בבחינה של תהליך זה או שאתם מתלבטים האם בבית הפרטי שלכם ניתן יהיה לבצע פרויקט מסוג זה, אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בקלות ובמהירות בטלפון או בהשארת פרטים בטופס המופיע מטה ואחד מנציגנו יצור איתכם קשר בהקדם לתיאום פגישה בנכס לבדיקת היתכנות פרויקט בניית ממ"ד בבית פרטי.

לקבלת ייעוץ שירות:

או חייגו עכשיו:

לפרטים נוספים וייעוץ ראשוני ללא עלות:

תעודות ההסמכה שלנו: