קבוצת הנדסאי בניין מורשים

תוכן העניינים

לפרטים נוספים וייעוץ ראשוני ללא עלות:

או חייגו עכשיו:

engcheck-logo

בדק בית, פיקוח בנייה וניהול פרויקטים זו המומחיות של ENG'CHECK. כבר 10 שנים שאנו נמצאים בשוק ומבצעים את עבודתנו נאמנה עבור הציבור הרחב בישראל, באהבה גדולה ובשמחה עצומה.

ניהול פרויקטים מקצועי עם אחריות

ניהול פרויקטים

ניהול וליווי פרויקטים של בנייה ושיפוצים הינם חלק עיקרי מהעבודה השוטפת בחברת ENG'CHECK פעמים רבות פונים אלינו יזמים פרטים ועסקיים אשר מבקשים לגלות יותר אודות

בדק בית בטבריה

בדק בית בטבריה

מתכננים לבצע בדק בית בטבריה? מצוין, בואו ונדבר על כמה יתרונות מהעיר המדהימה הזו. טבריה היא עיר במחוז הצפון בישראל, בגליל התחתון ובבקעת כנרות. טבריה

חוות דעת הנדסית בדק בית של ENG'CHECK

חוות דעת הנדסית בדק בית של ENG'CHECK מוגשת ללקוח בצורה מקצועית ביותר. בחוות הדעת אנו מציינים את כל הממצאים שהתגלו במהלך בדק הבית. בנוסף לתיאור

בדיקת מבנים בעיר יבנה

בדיקת מבנים בעיר יבנה

לפני שמבצעים בדיקת מבנים בעיר יבנה, בואו נדבר עליה מעט. עיר במחוז המרכז בישראל השוכנת במישור החוף הדרומי. בתל יבנה ובסביבתו נמצאו ממצאים המתוארכים לתחילת

בדק בית בפתח תקווה

בדק בית בפתח תקווה

לפני שמבצעים בדק בית בפתח תקווה, בואו נגלה קצת יותר על העיר. פֶּתַח־תִּקְוָה, המכונה "אֵם הַמּוֹשָׁבוֹת", היא עיר במחוז המרכז בישראל והעיר החמישית באוכלוסייתה בישראל.

בדק בית מקצועי

בדק בית מקצועי בכל רחבי הארץ

חברתנו מבצעת בדק בית מקצועי בכל רחבי הארץ באופן שוטף. לאורך השנים, חברתנו בדקה מאות נכסים ומבנים כמעט בכל אזור במדינה. אנו מעניקים שירות רחב

בדק בית בחולון

בדק בית בחולון

לפני שמבצעים בדק בית בחולון, בואו נגלה קצת יותר על העיר. חוֹלוֹן היא עיר במחוז תל אביב[3], העשירית בגודל אוכלוסייתה בישראל. היא ממוקמת מדרום-מזרח לתל

איתור נזילות מקצועי בצנרת הבית

איתור נזילות

איתור נזילות הוא שלב מורכב ועיקרי במהלך בדק הבית. מדובר על שלב הדורש ערנות שיא ומקצועיות מירבית. ידוע לכל כי הרבה מן הפרויקטים במדינת ישראל

ENG'CHECK Team
ENG'CHECK Team

הנדסאי בניין מומחים לניהול פרויקטים וביקורת מבנים

לפני שמבצעים בדק בית ברחובות, בואו ונגלה כמה יתרונות משמעותיים.

רְחוֹבוֹת היא עיר במחוז המרכז בישראל. היא נוסדה כמושבה במישור החוף הדרומי בי"ד באדר תר"ן, 5 במרץ 1890, על ידי עולים חובבי ציון במסגרת חברת "מנוחה ונחלה". רחובות הוכרזה כעיר בשנת 1950. (מקור: ויקיפדיה)

לקבלת ייעוץ שירות:

או חייגו עכשיו:

בעיר רחובות מספר שכונות. העיקריות שביניהן:

רמת אהרון – שכונה ותיקה בעיר, נבנתה ב-1935. השכונה נקראת כך על שמו של אהרן אייזנברג, גואל אדמות ונשיא לשכת בני ברית ברחובות.
גבעת האהבה – נמצאת כ-65 מטר מעל פני הים. מעל מרכז המושבה וצופה על סביבותיה.
רחובות החדשה – חברת אזורים החלה להקים את השכונה בשנת 1997. השכונה נמצאת צפונית לשכונת חבצלת וקרובה מאוד ל"גבעת דורון". ב-2002 נבנה בשכונה המרכז המסחרי המוכר "אזורים סנטר". השכונה מתאפיינת במרקם חיים המשלב מסחר, פנאי ומגורים.

בשנים האחרונות ראינו התפתחות מדהימה בעיר רחובות. מגוון רחב של בנייה רוויה וחדשנית לצד מבניים מסחריים מרכזיים בעיר הביאו לתנופה בביקוש לביצוע בדק בית ברחובות.

בדק בית ברחובות: צילום עילי של כבישי רחובות ומרכזים עסקיים (קרדיט: עיריית רחובות)
בדק בית ברחובות: צילום עילי של כבישי רחובות ומרכזים עסקיים (קרדיט: עיריית רחובות)

יתרונות העיר רחובות בקצרה

בנייה חדשה בעיר לצד בנייה ותיקה – גם רחובות, בדומה לעוד ערים במרכז הארץ, מתאפיינת בבנייה חדשנית ורוויה לצד מבני מגורים נמוכים וקוטג'ים ותיקים. הדבר גורם להרבה זוגות צעירים להגיע לאזור ולרכוש דירות יד שנייה וגם דירות חדשות מקבלן. כל אלו ועוד גורמים לעלייה בביקוש השירות בדק בית ברחובות.

לקבלת ייעוץ שירות:

או חייגו עכשיו:

מכון ויצמן למדע – בעיר רחובות תמצאו את מכון ויצמן למדע שהוקם בשנת 1949, משמש כאוניברסיטת מחקר, המכון צבר מוניטין רב בקרב האקדמיה העולמית. בתחומו תמצאו גם את "מדרשת פיינברג" – מוסד אוניברסיטאי ללימודי תואר שני ושלישי.

אוכלוסייה צעירה – העיר רחובות מושכת אליה עם השנים הרבה זוגות צעירים. מרקם החיים ומוסדות הלמידה המגוונים מושכים באופן טבעי זוגות צעירים אקדמאים בעיקר.

ברחובות תמצאו פרויקטים חדשים, בנייה רוויה וחדשנית לצד מבני מגורים ותיקים. בעיקר במקרים של בנייה חדשה בעיר, מומלץ מאוד לבצע בדק בית ברחובות כיוון שתנופת הבנייה החדשה מביאה איתה גם הרבה קבלני משנה פחות מנוסים, דבר זה מחייב אותנו לבדוק היטב דירות חדשות לפני מסירה.

שטח העיר:

23,720 דונם

מספר התושבים:

143,904

ראש העיר:

רחמים מלול

*הנתונים נכונים לשנת תש"פ

בדק בית ברחובות: סמל עיריית רחובות (קרדיט: עיריית רחובות)
בדק בית ברחובות: סמל עיריית רחובות (קרדיט: עיריית רחובות)

בדק בית מקצועי ברחובות

אנו ממליצים לבצע בדק בית ברחובות בין אם מדובר על מבנה צמוד קרקע ותיק או דירה חדשה מקבלן ואפילו על מבנה ציבורי גדול. אם אתם מתלבטים, אם יש לכם ספק לגבי ביצוע ביקורת לדירה החדשה שלכם. אל תהססו ופנו אלינו בהקדם, אנו כאן כדי לעזור לכם בדיוק בנקודה קריטית זו.

זכרו, ביצוע בדק בית בשלב מוקדם ככל הניתן זהו המהלך הכי טוב שאתם יכולים לעשות עבורכם ועבור המשפחה שלכם. בדק בית שמתבצע לפני שנכנסים לדירה הוא הרבה יותר פשוט לביצוע. ושלא נדבר על ביצוע התיקונים במידה וידרשו – הדבר הרבה יותר קל כאשר הדירה ריקה מאדם ומריהוט.

מעוניינים לקבל מאיתנו הצעת מחיר לגבי בדק בית ברחובות? מלאו והשאירו פרטים בטופס ואנו נחזור אליכם בהקדם.

חשוב שנדע מלכתחילה פרטים נוספים על הנכס כדי לגבש הצעת מחיר מדויקת ככל הניתן. אנא מלאו את כל הפרטים הנדרשים:

לקבלת ייעוץ שירות:

או חייגו עכשיו:

לפרטים נוספים וייעוץ ראשוני ללא עלות:

תעודות ההסמכה שלנו: