קבוצת הנדסאי בניין מורשים

קבלן רשום הנדסאי בניין: האם כל הנדסאי בניין הוא בהכרח קבלן רשום?

תוכן העניינים

לפרטים נוספים וייעוץ ראשוני ללא עלות:

או חייגו עכשיו:

engcheck-logo

בדק בית, פיקוח בנייה וניהול פרויקטים זו המומחיות של ENG'CHECK. כבר 10 שנים שאנו נמצאים בשוק ומבצעים את עבודתנו נאמנה עבור הציבור הרחב בישראל, באהבה גדולה ובשמחה עצומה.

בדק בית בחצור הגלילית

בדק בית בחצור הגלילית

מתכננים לבצע בדק בית בחצור הגלילית? בואו ונדבר עליה מעט לפני. חָצוֹר הַגְּלִילִית היא מועצה מקומית במחוז הצפון בישראל. היא הוכרזה כמועצה מקומית בשנת 1956.

איתור נזילות מקצועי בצנרת הבית

איתור נזילות

איתור נזילות הוא שלב מורכב ועיקרי במהלך בדק הבית. מדובר על שלב הדורש ערנות שיא ומקצועיות מירבית. ידוע לכל כי הרבה מן הפרויקטים במדינת ישראל

בדק בית בכפר סבא

בדק בית בכפר סבא

מתכננים לבצע בדק בית בכפר סבא? ראשית, בואו ונדבר מעט על העיר. כְּפַר סָבָא[3] היא עיר במחוז המרכז בישראל. היא הוכרזה כעיר בשנת 1962. כפר

בדק בית באריאל

בדק בית באריאל

מתכננים לבצע בדק בית באריאל? מצוין, בואו ונדבר על כמה יתרונות שבמקום המדהים הזה. אריאל היא עיר, התנחלות (נחלה) השוכנת בלב השומרון, לצד כביש 5

בדיקת בית משותף (רכוש משותף)

בדק בית משותף (רכוש משותף)

בדק בית משותף עפ"י חוק המקרקעין: לכל בית משותף יש דבר הנקרא רכוש משותף בחלק זה נכללים כל חלקי "הבית המשותף" (בניין), למעט הדירות עצמן.כולל

בדק-בית eng-check

בדק בית מקצועי

בדק בית: בדיקת דירה חדשה/יד שנייה. בדק בית לפני רכישה, בית חדש מקבלן או דירה יד שנייה, כולן מתבצעות לפני רכישה והעברת בעלות בטאבו של

בדיקת מבנים בעיר יבנה

בדיקת מבנים בעיר יבנה

לפני שמבצעים בדיקת מבנים בעיר יבנה, בואו נדבר עליה מעט. עיר במחוז המרכז בישראל השוכנת במישור החוף הדרומי. בתל יבנה ובסביבתו נמצאו ממצאים המתוארכים לתחילת

ENG'CHECK Team
ENG'CHECK Team

הנדסאי בניין מומחים לניהול פרויקטים וביקורת מבנים

קבלן רשום הנדסאי בניין זו לא סתם כותרת. מדובר על מקצוע מכובד וחשוב שאפשר לרכוש רק באמצעות התמדה נכונה ואחריות מלאה בתקופת לימודים לא פשוטה בכלל. כמו כן, כדי לעבור הסמכה מטעם רשם הקבלנים ולקבל תעודת קבלן רשום, צריך לעמוד הנדסאי הבניין (או כל הנדסאי אחר לא משנה מאיזה תחום) במספר תנאים בסיסיים.

על כן, אותו הנדסאי בניין שמקבל הסמכה של קבלן מטעם רשויות המדינה הרלוונטיות – הינו בעל מקצוע שניתן יותר לסמוך עליו, להאמין בו, ולהיות באופן יחסי "בראש שקט" במהלך פרויקט אותו אנו מבצעים בעזרת אותו קבלן רשום הנדסאי בניין.

לקבלת ייעוץ שירות:

או חייגו עכשיו:

מדובר על בדיקה ראשונית מאוד פשוטה שניתן לבצע באינטרנט

בעידן הדיגיטלי של היום, זה ממש מובן מאליו להכנס למאגר הקבלנים של משרד הבינוי והשיכון, ולבצע במס' דקות קצר בדיקה נחוצה על בעל המקצוע אותו אתם בוחנים.

לחצו כאן למעבר לפנקס הקבלנים

קבלן רשום הנדסאי בניין עבר בפעם הראשונה הסמכה מלאה ומסיבית ע"י מוסד לימודים מוכר ומאושר. במהלך הכשרתו הוא עבר מבחנים מאתגרים, עמד בעומסים של מבחני הגשה הכוללים: תכנון מבנים, שרטוט מבנים, אופן פיקוח על תהליך עבודה באתר בנייה, עבודה מול ספקים, פיקוח על ביצוע שלד וגם על ביצוע גמר, עקרונות מתמטיים ועוד מגוון רחב של נושאים הקשורים כולם לענף הבנייה.

במהלך יציאתו לשוק, מתמודד הנדסאי הבניין עם שלל אופציות ותפקידים מעניינים. באופן עקרוני, ניצבות בפניו 2 אופציות עיקריות: תכנון בנייה או פיקוח בנייה.

לקבלת ייעוץ שירות:

או חייגו עכשיו:

במידה והוא יעבור מסלול משובח ויכנס לשוק ברגל ימין. יתכנן או יפקח על מספר פרויקטים ויצבור ניסיון איכותי. או אז הוא יוכל להתקדם ולעבור את הקורסים הרלוונטיים שיוכלו להביאו לכדי קבלן רשום הנדסאי בניין.

ישנו תהליך מאתגר מאוד של רשם הקבלנים. וכיום, יש אפילו חברות שמתמחות בהכשרת הנדסאי בניין בעלי ניסיון, לגשת ולקבל את ההיתר מרשם הקבלנים על הצד הטוב ביותר.

בואו נעשה רגע הפרדה בין קבלן רשום הנדסאי בניין המבצע תכנון בנייה לבין הנדסאי האחראי על פיקוח בנייה.

קבלן רשום הנדסאי בניין המבצע תכנון בנייה

באופן זה, אחראי הנדסאי הבניין לבצע עבודות תכנון, כאשר זה רשאי לתכנן רק עד 4 קומות בלבד. או אם נדייק – מבנים המתנשאים לגובה של 11-13 מטר (כמובן שיש משתנים בדבר בהתאם לכל מיני גורמים משפיעים).

לכן אנו יכולים לראות יותר ויותר הנדסאים דווקא בתכנונים של צמודי קרקע, מבנים ציבוריים נמוכים, בתי כנסיות, אולמות קטנים וכד'.

כמו כן, אחראי הנדסאי בניין קבלן רשום לבצע את כל הפרוצדורה מול בעלי המקצוע בשלב התכנון. החל מפגישת אפיון המבנה לראשונה מול משרד האדריכלים. ועד לישיבת צוות עם כל המהנדסים והקבלנים הרלוונטיים לפרויקט.

קבלן רשום הנדסאי בניין האחראי על פיקוח הפרויקט

כאן הדבר מעט שונה, הנדסאי בניין האחראי על ניהול פרויקטים, מוסמך לפקח על תהליך הבנייה מקרוב ולוודא שכל בעלי המקצוע פועלים כראוי. הוא רשאי לעבוד מול בעלי המקצוע השונים, למשל קבלן שלד, קבלן גבס, קבלן חשמל ולמעשה כל בעל מקצוע הקשור בפרויקט. למעט מקרים חריגים עליהם אין מקום לפרט כעת.

כיוון שהנדסאי הבניין מגיע עם רקע משובח מהלימודים הרבים שעבר. והמבחנים הרבים עליהם הוסמך – אנו יכולים לגלות היום בענף הבנייה מאות ואף אלפי הנדסאי בניין צעירים יחסית. אך שוב – חשוב לשים לב כי לא כל הנדסאי בניין הוא בהכרח קבלן רשום. (זה לא בהכרח גורע ממנו כי אין חכם כבעל הניסיון אך חשוב לשים לב במידה וזה קריטי עבורכם)

במהלך הפיקוח על הפרויקט, מתמודד הנדסאי הבניין עם אתגרים יוצאי דופן. עליו לעמוד בלוח זמנים צפוף ולהתנהל מול עשרות בעלי מקצוע שונים, כאשר זה צריך להגיע למצב בו כולם עובדים בסינרגיה מושלמת. וכל המשימות מושלמות על הצד הטוב ביותר כפי לוח הזמנים שהוגדר מראש לפרויקט הבנייה.

הנדסאי בניין חייב להיות מקצועי עוד הרבה לפני שהוא קבלן רשום

אם אתם מחפשים הנדסאי בניין מקצועי, הגעתם למקום הנכון. את חברתנו ייסד והקים הנדסאי בניין מוסמך מטעם רשויות המדינה בעל כל ההיתרים הרלוונטיים ועמידה בכל התקנים המחמירים.

לחברתנו ניסיון עשיר ומגוון של למעלה מ-10 שנים בענף הבנייה ודור שני לקבלן בנייה בכיר בענף עם ניסיון של יותר מ-30 שנה! כמו כן, הינו בעל תעודת רישום הנדסאי בענף הנדסה אזרחית. ובנוסף, בעל הכשרת מפקח בכיר למניעת ליקויי בנייה ותשתיות.

חשוב לציין כי אין ספק ששכירת שירותו של הנדסאי בניין מחייבת בדיקה מקצועית ושימת דגש על המלצות ועבודות שבוצעו. כמו כן, חברתנו בימים אלה ממש נמצאת בתהליכים מתקדמים להכשרת הנדסאי בניין קבלן רשום באופן רשמי, תהליך מאתגר שלוקח זמן אך אין ספק שיתבצע ב"ה במהרה ובהצלחה.

אם אתם זקוקים לייעוץ ראשוני אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בחינם לגמרי וללא התחייבות באמצעות הטופס המופיע מטה:

לקבלת ייעוץ שירות:

או חייגו עכשיו:

לפרטים נוספים וייעוץ ראשוני ללא עלות:

תעודות ההסמכה שלנו: