קבוצת הנדסאי בניין מורשים

בדק בית דירה מקבלן: מדוע כדאי לבצע בדק בית ברכישת דירה חדשה מקבלן?

תוכן העניינים

לפרטים נוספים וייעוץ ראשוני ללא עלות:

או חייגו עכשיו:

engcheck-logo

בדק בית, פיקוח בנייה וניהול פרויקטים זו המומחיות של ENG'CHECK. כבר 10 שנים שאנו נמצאים בשוק ומבצעים את עבודתנו נאמנה עבור הציבור הרחב בישראל, באהבה גדולה ובשמחה עצומה.

בדק בית מקצועי

בדק בית מקצועי בכל רחבי הארץ

חברתנו מבצעת בדק בית מקצועי בכל רחבי הארץ באופן שוטף. לאורך השנים, חברתנו בדקה מאות נכסים ומבנים כמעט בכל אזור במדינה. אנו מעניקים שירות רחב

בדק בית בעיר נס ציונה

בדק בית בעיר נס ציונה

לפני שמבצעים בדק בית בעיר נס ציונה, בואו ונדבר עליה. נֵס צִיּוֹנָה היא עיר במחוז מרכז בישראל. העיר ממוקמת בין ראשון לציון בצפון ורחובות בדרום.

בדק בית בחצור הגלילית

בדק בית בחצור הגלילית

מתכננים לבצע בדק בית בחצור הגלילית? בואו ונדבר עליה מעט לפני. חָצוֹר הַגְּלִילִית היא מועצה מקומית במחוז הצפון בישראל. היא הוכרזה כמועצה מקומית בשנת 1956.

בדק בית בנהריה

בדק בית בנהריה

לפני שמבצעים בדק בית בנהריה, בואו ונקרא עליה כמה דברים חשובים. נַהֲרִיָּה היא עיר בגליל המערבי שבמחוז הצפון בישראל והעיר הצפונית ביותר במישור החוף. היא

בדק בית בראש העין

בדק בית בראש העין

לפני שמבצעים בדק בית בראש העין, חשוב לדבר קצת על העיר המיוחדת הזו. רֹאשׁ הָעַיִן היא עיר במחוז המרכז בישראל. העיר שוכנת במרזבה המזרחית של

ניהול פרויקטים מקצועי עם אחריות

ניהול פרויקטים

ניהול וליווי פרויקטים של בנייה ושיפוצים הינם חלק עיקרי מהעבודה השוטפת בחברת ENG'CHECK פעמים רבות פונים אלינו יזמים פרטים ועסקיים אשר מבקשים לגלות יותר אודות

בדק בית בנתניה

בדק בית בנתניה

רגע לפני שמבצעים בדק בית בנתניה, בואו נדבר קצת על העיר. נְתַנְיָה היא עיר במחוז המרכז, בשרון, השביעית באוכלוסייתה בערי מדינת ישראל. נוסדה על ידי קבוצת בני בנימין בשנת 1929 כיישוב לבני המושבות ופועלי הפרדס, והוכרזה

קונסטרוקטור באתר בנייה

קונסטרוקטור

קונסטרוקטור, תחום מקצועי וחשוב בהחלט בעולמו של מהנדס או הנדסאי הבניין. את ההסמכה על הקונסטרוקציה מקבל הנדסאי הבניין במהלך הכשרתו בלימודים. הקונסטרוקציה באה לידי ביטוי

ENG'CHECK Team
ENG'CHECK Team

הנדסאי בניין מומחים לניהול פרויקטים וביקורת מבנים

בדק בית דירה מקבלן: מדוע כדאי לבצע בדיקת דירה לפני קניה? הרבה אנשים יכולים לתהות לעצמם, למה בכלל צריכים לבצע בדק בית כאשר מדובר על דירה חדשה מקבלן? הרי הדירה נבנתה ממש לפני רגע, עם תכנית אדריכלית מעודכנת, ועם מהנדסים מכל התחומים בענף הבנייה שעמלו וטרחו כדי להעמיד את הבניין על הצד הטוב ביותר. אז איך בכלל נשמע הגיוני לבדוק היום, כאשר מיטב הטכנולוגיות של ענף הבנייה כבר נמצאות כאן בשוק הישראלי?

הסיבות העיקריות לביצוע בדיקת דירה לפני קניה

במאמר זה נפרט לכם על עיקרי הסיבות לביצוע בדק בית דירה מקבלן. אז אם אתם חושבים שמדובר על צעד מיותר, ואתם נמצאים בשלב של רכישת דירה חדשה מקבלן. אנו ממליצים לכם לקרוא את הפסקאות הבאות במירב תשומת הלב. כל זאת כדי למנוע מכם הוצאות מיותרות ועוגמת נפש שעלולה לעלות לכם ביוקר.

לקבלת ייעוץ שירות:

או חייגו עכשיו:

לא הכל ורוד כאשר מדובר על דירה מקבלן. חברתנו ביצעה מאות ביקורות מבנים, ויכולה להעיד (וגם קהל לקוחותיה) על אינספור ליקוי בניה ותשתיות שנמצאו במגוון ביצועי בדק בית לדירה חדשה מקבלן שבוצעו על ידנו.

אנו מגלים ליקוים בריצוף הדירה ומרפסת השמש. אנו מגלים ליקוי תשתיות בחדר האמבטיה ולעיתים גם בחדר המטבח. כמו כן, ישנם ליקוים גם בארון החשמל ועוד אינספור ליקוים ותקלות שעלולות לצוץ.

אנו יכולים להגיד לכם במאה אחוזים – כי בכל בדק בית דירה מקבלן שביצענו נמצאו ליקוי בניה ותשתיות. אין דבר כזה שיש דירה מושלמת ב-100%.

זה לגיטימי לגמרי – פשוט צריכים לבדוק

אין זה אומר כי כל הקבלנים בארץ עושים עבודה גרועה – ממש לא!

לקבלת ייעוץ שירות:

או חייגו עכשיו:

אלא, בתחום הבנייה יש הרבה מקום לטעויות, במיוחד כשמעורבים הרבה מאוד בעלי מקצוע בבניית הבניין והדירות. לכן ביצוע בדק בית בדירה מקבלן היא כל כך משמעותית.

כמו בתחום התוכנה – כאשר רוצים לשווק תוכנה או אפליקציה חדשה לשוק. ישנם אנשי מקצוע האמונים על בדיקתה עוד לפני בכלל שמתחילים לשווק את המוצר. מדובר על צעד בסיסי והכרחי.

כמו שלא מעלים נהג חדש על הכביש לפני שהוא עושה טסט, או כמו שלא מתחילים את ההצגה לפני שמבצעים חזרות גנרליות. כך בדיוק אותו דבר צריכים להסתכל על בדק בית דירה מקבלן. מדובר על בדק בית פשוט והכרחי.

בדק בית דירה מקבלן: 75 דקות בממוצע שיחסו לכם הון תועפות ועוגמת נפש יקרה

בדק בית דירה מקבלן אורכת סך הכל כ-75 דקות. לא מדובר על בדיקה ארוכה אלא על בדיקה מקצועית שמתבצעת לרוב ע"י הנדסאי בניין מוסמך ומפקח למניעת ליקוי בניה ותשתיות (כך לפחות עובדים בחברתנו).

הבדיקה נוגעת לא רק בדירה עצמה אלא מבצע הבדיקה יורד גם לחניונים ובודק את גודל החניה שקיבלתם (האם מתאים לתכניות ולטאבו במידה ויש). האם המחסנים בגובה הנכון לפי התכניות, האם כיוון פתיחת הדלת של המחסן היא לפני התכניות. האם ישנם ליקוים במחסן ובחניה. גם אלו בדיקות רלוונטיות שמבצעים בעת בדיקת דירה לפני קניה.

מפקח למניעת ליקויים של בנייה ותשתיות יודע להבחין בפרטים הקטנים

המפקח עבר הסמכה רצינית והינו בעל מקצוע המתאים ביותר לביצוע בדק בית לדירה חדשה מקבלן. אין ספק שהתחום הזה מאוד מאוד רציני וצריכים לבדוק היטב מול מי אתם עובדים. כמו כן, בחברתנו כיוון שמדובר על הנדסאי מוסמך. ניתן לקבל שירות נוסף במידת הצורך בביה"מ. לעיתים רחוקות יכולים הקבלנים לסרב לביצוע תיקון הליקויים שנמצאו, וכאן נכנס לתמונה הדו"ח של הנדסאי הבניין שהופק בעת סיום ביצוע בדיקת דירה לפני קניה.

הדוח הזה קביל בבית המשפט – ניתן לצפות בדוגמא של דו"ח מפורט של ביצוע בדיקת דירה לפני קניה בלחיצה על כפתור זה.

אם צפיתם בדוח בוודאי הבחנתם בכמות המידע, בצילום התמונות וסימון התקלות בצורה מקצועית. עלות הבדיקה הינה אלפי שקלים בודדים כאשר לעומת זאת, עלות התיקונים שלא נבדקו בזמן ולא הוגשו כמו שצריך ע"י איש מקצוע מוסמך. עלולים לעלות ביוקר של עשרות אלפי שקלים ואף מאות אלפי שקלים במקרי קיצון!

בדק בית בעת רכישת דירה חדשה מקבלן היא הכרחית ויעילה במיוחד

אם אתם רגע לפני רכישת דירה חדשה מקבלן או שכבר ביצעתם רכישה כזו – אנו ממליצים לכם לתאם בהקדם בדיקת דירה לפני קניה עם המומחים שלנו. אנו מזמינים אתכם ליצור קשר במספר הטלפון המופיע באתר או להשאיר פרטים בטופס המופיע מטה ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם לבדיקות ולאפיון ראשוני של הנכס.

כמו כן, אנו מזמינים אתכם לקרוא יותר על מה זה בכלל בדק בית ומהם השלבים שמתבצעים בבדיקה המקיפה. (לחצו כאן לקריאה בהרחבה על בדק בית מקצועי)

ניתן לבצע בדק בית בכל שלב, במיוחד כאשר מדובר על דירות חדשות מקבלן. כיוון שישנה אחריות ברוב המקרים של יותר מ-5 שנים על הדירה. וניתן לפעמים גם בדיעבד לדרוש את התיקונים הרלוונטיים עבור ליקויים כאלה ואחרים שימצאו. אז גם אם אתם נמצאים בשלב מאוחר ויצא שנתקלתם או שאתם חושדים כי ישנם ליקוים בדירה שלכם – זה עדיין לא מאוחר וניתן לפנות גם בשלב זה לביצוע הבדיקה.

לקבלת ייעוץ שירות:

או חייגו עכשיו:

לפרטים נוספים וייעוץ ראשוני ללא עלות:

תעודות ההסמכה שלנו: