קבוצת הנדסאי בניין מורשים

בדק בית לפני קבלת מפתח – למה זה כל כך קריטי?

תוכן העניינים

לפרטים נוספים וייעוץ ראשוני ללא עלות:

או חייגו עכשיו:

engcheck-logo

בדק בית, פיקוח בנייה וניהול פרויקטים זו המומחיות של ENG'CHECK. כבר 10 שנים שאנו נמצאים בשוק ומבצעים את עבודתנו נאמנה עבור הציבור הרחב בישראל, באהבה גדולה ובשמחה עצומה.

בדק בית בתל אביב

בדק בית בתל אביב

לפני שמבצעים בדק בית בתל אביב, בואו נגלה קצת יותר על העיר. תל אביב-יפו (בערבית: تل أَبيب-يافا), המוכרת לרוב כתל אביב, היא עיר במחוז תל

ENG'CHECK – בדק בית

המומחים שלכם בענף הבנייה ביקורת. פיקוח. ניהול. פיקוח בנייה זה ENG'CHECK מפקחים בטכנולוגיות החדשניות ביותר המומחיות שלנו בפיקוח חוות דעת הנדסית מסמך דיגיטלי מפורט ומקצועי

בדק בית בבירת הנגב באר שבע

בדק בית בבירת הנגב באר שבע

לפני שמבצעים בדק בית בבירת הנגב באר שבע, בואו נגלה קצת יותר על העיר. בְּאֵר שֶׁבַע היא עיר במחוז הדרום. היא העיר השמינית באוכלוסייתה במדינת

בדק בית בראש העין

בדק בית בראש העין

לפני שמבצעים בדק בית בראש העין, חשוב לדבר קצת על העיר המיוחדת הזו. רֹאשׁ הָעַיִן היא עיר במחוז המרכז בישראל. העיר שוכנת במרזבה המזרחית של

בדק בית בנתניה

בדק בית בנתניה

רגע לפני שמבצעים בדק בית בנתניה, בואו נדבר קצת על העיר. נְתַנְיָה היא עיר במחוז המרכז, בשרון, השביעית באוכלוסייתה בערי מדינת ישראל. נוסדה על ידי קבוצת בני בנימין בשנת 1929 כיישוב לבני המושבות ופועלי הפרדס, והוכרזה

בדק בית מקצועי ברחובות

בדק בית ברחובות

לפני שמבצעים בדק בית ברחובות, בואו ונגלה כמה יתרונות משמעותיים. רְחוֹבוֹת היא עיר במחוז המרכז בישראל. היא נוסדה כמושבה במישור החוף הדרומי בי"ד באדר תר"ן,

ENG'CHECK Team
ENG'CHECK Team

הנדסאי בניין מומחים לניהול פרויקטים וביקורת מבנים

בדק בית לפני קבלת מפתח הוא שלב הכרחי שיחסוך לכם המון זמן, כסף ואנרגיות מיותרות. בוודאי היום, כאשר השוק מוצף בקבלנים שחלקם קצת פחות מנוסים. לכן חשוב כל כך וראוי לבדוק את איכות הבנייה, כדי שכל ליקוי הבניה והתשתיות יטופלו בהקדם האפשרי. במסגרת האחריות של הקבלן אך דווקא עוד לפני מסירת הדירה.

מה ההבדל בין בדק בית לפני קבלת מפתח לבין אחרי שלב המסירה?

מדובר על הבדל גדול ולעיתים אף קריטי! שלב מסירת המפתח הוא מען חתימה, או תקראו לזה "הסכמה" בין היזם שבנה את הדירה לבין בעל הדירה שרכש אותה.

לקבלת ייעוץ שירות:

או חייגו עכשיו:

זה ממש כמו כל דבר בחיים, ברגע שאתה הסכמת לקבל – אח"כ יהיה הרבה יותר קשה לתקן. כמובן שיש כיום אחריות של מספר שנים על דירות חדשות, וקבלן לא יכול להתחמק מלבצע תיקונים נדרשים בהתאם להוראות החוק. וכמובן בהתאם לחוזה המכר עליו חתם רוכש הדירה.

אך יש מען "מחסום פסיכולוגי" שקיים לפני קבלת מפתח. הרי בסופו של יום התשלום האחרון הוא בעת מסירת המפתח – כאשר הדייר נכנס לגור בדירה. ושלב המסירות בתהליך הבנייה הוא שלב מאוד קריטי ולחוץ עבור היזם.

לכן, כאשר ישנם עוד הרבה פועלים בשטח שיכולים לבצע משימות יחסית מהר ובקלות – זה בדיוק הזמן בו נרצה לבצע בדיקה מקיפה. בדק בית לפני קבלת מפתח הוא שלב הכרחי, יעיל, לא יבזבז לכם זמן ולא יבזבז אנרגיות מול מוקד שירות של היזם.

בסופו של דבר, יש אינטרס גם ליזם שכולם יבצעו בדק בית לפני קבלת מפתח, כדי שבעלי המקצוע יוכלו לתקן את כל מה שצריך בפעם אחת וביעילות כדי למסור את המפתח ולהמשיך קדימה לפרויקט הבא ללא תקלות שנשארו מאחור.

לקבלת ייעוץ שירות:

או חייגו עכשיו:

אם נסכם את זה למשפט אחד: "הכה בברזל בעודו חם".

מהי העלות של בדק בית לפני קבלת מפתח?

אין יותר מדי הבדל בעלויות של בדק בית יד שניה, לבין פרויקט חדש מקבלן וביצוע בדק בית לפני קבלת מפתח. מדובר על סדר פעולות יחסית דומה שמתבצע ב-2 המקרים הללו.

כאשר בדירה חדשה, כמובן שיש משמעות לתזמון הבדיקה שתתבצע לפני קבלת מפתח כדי שנוכל ליישם את כל הדגשים עליהם דיברנו בפסקה הקודמת.

מחירון בדק בית עפ"י מחירון דקל (נכון לשנת תשפ"א-2021)

הבאנו לפניכם טבלה מסודרת שמציגה את מחירי בדיקת מבנים לפני קניה, עפ"י חוק בדק בית בישראל.

מחירון של בדק בית בישראל מינימום מקסימום
בדיקת ליקויי בניה בדירות ובתים לפני קנייה ₪1,000 ₪4,500
בדיקת ליקויים בדירה עד 5 חדרים ₪1,000 ₪2,000
בדיקת ליקויים בדירה מעל 5 חדרים ₪1,300 ₪4,500
בדיקת ליקויים בבית קרקע עד 150 מ"ר ₪1,300 ₪6,000
בדיקת התאמת תוכניות לממצאים בנכס ₪1,200 ₪2,000

יש לכם שאלות נוספות בנוגע לביצוע בדק בית לפני קבלת מפתח? אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ולהתייעץ בחינם וללא התחייבות:

לקבלת ייעוץ שירות:

או חייגו עכשיו:

לפרטים נוספים וייעוץ ראשוני ללא עלות:

תעודות ההסמכה שלנו: