קבוצת הנדסאי בניין מורשים

האם בדק בית חייב להתבצע על ידי מהנדס? התשובה המלאה והמפתיעה

תוכן העניינים

לפרטים נוספים וייעוץ ראשוני ללא עלות:

או חייגו עכשיו:

engcheck-logo

בדק בית, פיקוח בנייה וניהול פרויקטים זו המומחיות של ENG'CHECK. כבר 10 שנים שאנו נמצאים בשוק ומבצעים את עבודתנו נאמנה עבור הציבור הרחב בישראל, באהבה גדולה ובשמחה עצומה.

בדק בית מקצועי

בדק בית מקצועי בכל רחבי הארץ

חברתנו מבצעת בדק בית מקצועי בכל רחבי הארץ באופן שוטף. לאורך השנים, חברתנו בדקה מאות נכסים ומבנים כמעט בכל אזור במדינה. אנו מעניקים שירות רחב

בדק בית בתל אביב

בדק בית בתל אביב

לפני שמבצעים בדק בית בתל אביב, בואו נגלה קצת יותר על העיר. תל אביב-יפו (בערבית: تل أَبيب-يافا), המוכרת לרוב כתל אביב, היא עיר במחוז תל

בדק בית בעיר נס ציונה

בדק בית בעיר נס ציונה

לפני שמבצעים בדק בית בעיר נס ציונה, בואו ונדבר עליה. נֵס צִיּוֹנָה היא עיר במחוז מרכז בישראל. העיר ממוקמת בין ראשון לציון בצפון ורחובות בדרום.

בדק בית בנהריה

בדק בית בנהריה

לפני שמבצעים בדק בית בנהריה, בואו ונקרא עליה כמה דברים חשובים. נַהֲרִיָּה היא עיר בגליל המערבי שבמחוז הצפון בישראל והעיר הצפונית ביותר במישור החוף. היא

בדק בית בראש העין

בדק בית בראש העין

לפני שמבצעים בדק בית בראש העין, חשוב לדבר קצת על העיר המיוחדת הזו. רֹאשׁ הָעַיִן היא עיר במחוז המרכז בישראל. העיר שוכנת במרזבה המזרחית של

איתור נזילות מקצועי בצנרת הבית

איתור נזילות

איתור נזילות הוא שלב מורכב ועיקרי במהלך בדק הבית. מדובר על שלב הדורש ערנות שיא ומקצועיות מירבית. ידוע לכל כי הרבה מן הפרויקטים במדינת ישראל

בדק בית בכפר סבא

בדק בית בכפר סבא

מתכננים לבצע בדק בית בכפר סבא? ראשית, בואו ונדבר מעט על העיר. כְּפַר סָבָא[3] היא עיר במחוז המרכז בישראל. היא הוכרזה כעיר בשנת 1962. כפר

ENG'CHECK Team
ENG'CHECK Team

הנדסאי בניין מומחים לניהול פרויקטים וביקורת מבנים

האם בדק בית חייב להתבצע על ידי מהנדס בניין או שמותר לבצע בדק בית גם על ידי הנדסאי בניין? על התשובה המלאה ומדוע נפרט במאמר הבא.

בדק בית יכול להתבצע על ידי הנדסאי בניין ולאו דווקא מהנדס

ישנם לא מעט הבדלים בין הנדסאי למהנדס בלי קשר לנושא בדק בית. בעיקר ברמת הרשאות, הסמכות לחתימות, יכולות ביצוע למספר הקומות ועוד. במקרה של בדק בית – אין כל כך הבדל אם יתבצע ע"י מהנדס בניין או ע"י הנדסאי בניין, וכבר נסביר.

לקבלת ייעוץ שירות:

או חייגו עכשיו:

ישנם הנדסאי בניין בעלי ניסיון רב בתחום הבנייה המסוגלים לזהות ליקויים במבט מהיר מבלי לגעת אפילו בחלק החשוד במבנה. הניסיון מגיע מתוך הפרקטיקה בשטח.

אם ניקח לצורך העניין מהנדס בניין אשר מומחה בתכנון ובעל ניסיון של 10 שנים לעומת הנדסאי בניין מומחה בפיקוח ובעל ניסיון של 10 שנים בתחום. הרי לנו דוגמא נהדרת.

מהנדס הבניין יכול להיות מומחה ומבריק להפליא, אך רוב הניסיון שלו הוא בתכנון, כלומר, הוא יודע לתכנן מבנים נהדר, ולעבוד על התוכנות הדיגיטליות בצורה יוצאת דופן. אך האם הוא ידע לזהות במבט חטוף ליקוי בנייה כשהוא נכנס לדירת 5 חדרים חדשה?

לעומתו יש את הנדסאי הבניין, שחי ונושם את השטח כבר 10 השנים. המשרד שלו הוא אתר הבנייה, הוא יודע בדיוק איך נראה כל שלב ושלב בתהליך הבנייה המורכב מקרוב מאוד. הוא מכיר את נקודות החולשה של הפועלים בשטח. הוא מכיר את כל "התכסיסים" של קבלני המשנה. האם ישנו ליקוי בנייה שיכול לחמוק מעיניו?

לקבלת ייעוץ שירות:

או חייגו עכשיו:

אז מה דעתכם, האם יבצע מהנדס בדק בית טוב יותר? או במקרה כמו הנ"ל נוכל לסמוך יותר על הנדסאי הבניין?

חפשו מקצועיות פרקטית עם הסמכה ראויה ופחות כותרות מפוצצות

שלא תטעו לרגע, אין שום ספק שישנם בשוק מסוגלות של מהנדסי בניין לבצע בדק בית בצורה הטובה ביותר וגם במחיר משתלם, אך כן צריכים לבדוק כל מקרה לגופו.

ברמת הבדיקה, חשוב להבין כמה ניסיון יש? כמה לקוחות מרוצים כבר קיבלו שירות ובוצע עבורם בדק בית? האם יש דוגמא של דוח בדק בית שאפשר לצפות ולהתרשם ממנה? כל אלו שאלות חשובות שחייבים לשאול גם כאשר מדובר על מהנדס בדק בית כדי שנבין באמת מהי הרמה המקצועית.

כמו כן ראוי לציין כי ישנם מקרים שמחייבים בדיקה של מהנדס בניין מוסמך. מדובר לעיתים על חשד שעולה במהלך ביצוע בדק בית סטנדרטי ופתאום מתגלה ליקוי שמחייב בדיקה מעמיקה יותר. המקרים הללו עלולים להגיע ואם אכן יופיעו כאלה, הבודק מחויב להתריע על כך ובמידת הצורך להמליץ לבצע בדק בית עמוק יותר באמצעות מהנדס מוסמך.

מחפשים מהנדס עבור בדק בית? לנו יש הנדסאי סופר מנוסה!

לחברתנו הנדסאי בניין מוסמך ומפקח למניעת ליקוי בנייה ותשתיות מורשה מטעם הרשויות. עם ניסיון כללי של יותר מ-10 שנים בענף הבנייה ובתחום הביצוע והפיקוח בשטח בפרט.

אם אתם לא חייבים מהנדס בודק דירות עבור הדירה החדשה שלכם אנו ממליצים לכם לפנות אלינו. כך תוכלו לגלות הנדסאי בניין עם מוניטין עשיר שנבנה בעזרת מאות לקוחות מרוצים ומאות בדיקות בדק בית שבוצעו לאורך השנים.

הניסיון הרב מביא את התהליך למקסימום ובכך מבטיח בדק בית מקצועי ואיכותי מאוד שיבהיר לכם היטב היכן נמצאים הליקויים, עד כמה הם קריטיים ואפילו הערכת עלויות עבור התיקונים.

אנו ממליצים לכם לבצע איתנו שיחת יעוץ ראשונה וללא התחייבות, השאירו פרטים בטופס המופיע מטה ואחד מנציגנו יצור איתכם קשר בהקדם לטובת קידום התהליך.

לקבלת ייעוץ שירות:

או חייגו עכשיו:

לפרטים נוספים וייעוץ ראשוני ללא עלות:

תעודות ההסמכה שלנו: